Convocatòria de lloc de treball: comunicació Respon.cat

Logo Respon.catL’associació Respon.cat obre una convocatòria per cobrir la plaça de comunicació i suport a projectes.

Respon.cat té l’espai de treball al carrer de Mallorca, 1, de Barcelona, al costat de Sants-Estació.

L’equip de treball està integrat per cinc persones (coordinació, projectes, comunicació, administració, secretaria), a banda de col·laboracions externes.

 

 

 

Descripció de lloc de treball

  • Comunicació externa i interna i suport als programes de l’organització.

Respon.cat ha de fer un salt en la visibilitat externa i alhora en la implicació de les empreses membres, en aquest cas a partir de guanyar capacitat d’incidència en mitjans de comunicació, xarxes socials, creadors d’opinió, i DirComs corporatius. La celebració dels 10 anys durant el 2024 és un moment propici.

El lloc de treball requereix abordar la comunicació interna -respecte a les empreses membres- i externa, a més de treballar en equip amb un equip de cinc persones, i col·laborant especialment en l’organització dels esdeveniments.

Convocatòria Comunicació Respon.cat

Us podria interessar també

Els auditors catalans identifiquen “Cinc vectors d’impacte” perquè es pugui parlar “amb propietat” d’RSE

José Antonio González, vicepresident primer del CCJCC:”Empreses i altres organitzacions han de satisfer la demanda de transparència i fiabilitat que procedeix de la societat, i això, en bona part, només

[Jornada] Empresa i cooperació al desenvolupament: el paper de les empreses en la Visió 2030

Si sou una empresa oberta al món i voleu ser agents actius en el desenvolupament sostenible, us interessarà aquesta jornada. El proper 26 de novembre Respon.cat organitza la jornada “Empresa

Mango dóna 2 milions de mascaretes per combatre l’avenç de la COVID-19

Mango, empresa membre de Respon.cat, ha aportat 2 milions de màscares i està utilitzant el seu potencial logístic per distribuir-les per tots els hospitals d’Espanya. Mango, a través d’aquesta mesura,