Forética ha presentat el projecte “JOBS 2030 – Futur del Treball”

  • Respon.cat col·labora amb Forética en el projecte “JOBS 2030 – Futur del Treball” que va ser presentat dimecres passat en l’acte “Diversitat i inclusió en el futur del treball“.
  • En el marc de col·laboració amb Forética, Respon.cat vol maximitzar l’impacvte de la iniciativa a nivel regional i local.

 

JOBS 2030 és una iniciativa orientada a donar suport i fer visible l’acció empresarial cap a un Futur de Treball més sostenible i ètic, aprofundint en els elements més rellevants per assolir una transició més justa en l’adaptació i desenvolupament en la digitalització.

Aquest projecte té com a objectiu construir, juntament amb les organitzacions participants, un Futur de l’Treball més sostenible i


integrador a Espanya, situant a les persones en el centre de la transformació digital i donant oportunitats de desenvolupament i ocupabilitat sense deixar ningú enrere. S’enfocarà en tres palanques:

  • Transformació tecnològica centrada en les persones
  • Promoció i desenvolupament de talent, habilitats i coneixements
  • Diversitat i inclusió en el lloc de treball

Contacta-hi i envia la teva iniciativa empresarial

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

Empreses membres del Respon.cat presents en el portal d’RSCat

Empreses membres de Respon.cat en el portal d’RSCat com a models de gestióempresarial responsable Des d’RSCat es dóna visibilitat a empreses que gestionen la seva responabilitat social com a element

Sense categoria

S’obre la convocatòria 2017 del programa RSE.Pime

L’edició 2017 del programa RSE.Pime obre la convocatòria fins al 20 de juny. L’RSE.Pime, el programa de referència en Responsabilitat Social per a les pimes catalanes, ofereix de nou l’oportunitat d’elaborar un pla d’acció d’RSE en 5

esdeveniments

Respon.cat al webinar sobre gestió del propòsit empresarial organitzat per la FECOM des de les terres de Lleida

Josep Maria Canyelles i Pastó, coordinador de Respon.cat, ha fet una ponència sobre el propòsit a les empreses, amb un auditori d’empreses convocades per la FECOM en el marc del