Ja estan disponibles els casos de Bones Pràctiques de Responsabilitat Social de les empreses que van ser reconegudes per Respon.cat fa uns mesos.
El 15 de desembre passat va tenir lloc l'acte de reconeixement en el qual es va presentar la publicació amb vint casos corresponents a pimes de diferents sectors i comarques. Ara, donat l'interès que aquesta publicació va generar, Respon.cat es disposa a divulgar cada cas per separat.
Amb aquesta iniciativa es pretén reconèixer el paper actiu i compromès que porten a terme les empreses petites i mitjanes en matèria de responsabilitat social.
- Agromillora
- Apropa cultura
- ARP Catalonia
- Fundació Ave Maria
- Hotel Can Borrell
- Coral Transports & Stocks
- Granel
- Hidrocolor
- Isidro Torras, Raspalls Tècnics
- Restaurant La Cucanya
- Pastisseria Artesana La Granja
- Llagurt
- MónNatura Pirineus
- Montajes Rosec
- Poltank
- René + que electrodomèstics
- Escola Sant Gervasi
- Serrat Agrocuina Vall Bas
- Taxis Igualada
- Vallformosa
Altres entrades relacionades:
- [Vídeo] Intervenció Felip Puig Acte Reconeixement Bones Pràctiques RSE Pimes 15-12-2014
- [Vídeo] Reconeixement de pimes amb Bones Pràctiques de Responsabilitat Social. Respon.cat 15-12-2014
- [Vídeo] Intervenció Josep Santacreu Acte Reconeixement Bones Pràctiques RSE Pimes 15-12-2014
- [Vídeo] Conversa a quatre Respon.cat: D.Ortiz, X.López, Q.Domènech, I.Álvaro, JM.Canyelles. RSE pimes 1
- [Vídeo] Intervenció Miquel Valls Acte Reconeixement Bones Pràctiques RSE Pimes 15-12-2014
- [Vídeo] Intervenció Josep Maria Canyelles Acte de Reconeixement Bones Pràctiques RSE Pimes 15-12-2014
- Imatges de l’acte de Reconeixement a 20 empreses per Bones Pràctiques en Responsabilitat Social
- Respon.cat reconeix vint pimes per bones pràctiques de Responsabilitat Social
- Respon.cat publica vint casos de Pimes amb bones pràctiques d’RSE
- Presentació a càrrec de Felip Puig
- Presentació a càrrec de Miquel Valls
- Presentació a càrrec de Josep Santacreu
- Presentació dels casos de bones pràctiques
- Dilluns 15 presentarem 20 casos de bones pràctiques d’RSE
- Acte de reconeixement de Bones Pràctiques de Responsabilitat Social Empresarial · 15 de desembre 18’30h