[Vídeo] Conversa a quatre Respon.cat: D.Ortiz, X.López, Q.Domènech, I.Álvaro, JM.Canyelles. RSE pimes 15-12-2014

Conversa a quatre, amb Daniel Ortiz, Xavier López, Queta Domènech, Ivan Álvaro i Josep Maria Canyelles, a l'acte de Reconeixement de Bones Pràctiques de Responsabilitat Social de pimes, organitzat per Respon.cat.

Tots els vídeos de la Jornada:

També podeu accedir a les imatges de l'acte de Reconeixement de Bones Pràctiques de Responsabilitat Social de pimes

Us podria interessar també

La complicitat amb els proveïdors és un element clau per assegurar la cadena de valor

El passat 30 de gener es va realitzar la sisena sessió del curs de Responsabilitat Social per a empreses membres de Respon.cat. La sessió va comptar amb Felisa Palacios de Tarannà, viatges

Jornada virtual de Transferència de Bones Pràctiques de les empreses guanyadores dels Premis Respon.cat 2020

El proper 2 de març tindrà lloc la Jornada virtual de Transferència de bones pràctiques de les organitzacions guanyadores dels Premis Respon.cat 2020 Les organitzacions premiades dinamitzaran tallers on es

CeGe incorpora LED-UV, el sistema d’impressió més ecològic del mercat

CeGe realitza una inversió important en teconologia LED-UV, amb la qual cosa es disminueix l’empremta de carboni i el consum d’energia, i s’aconsegueix una producció 100% lliure de mercuri i ozó.