- Respon.cat convida tres pimes membres al bizbarcelona per mostrar les bones pràctiques d’RSE en tres àrees clau vinculades al projecte Focus de l’RSE a Catalunya.
- El 31 de maig a les 18.00 h EVA Vallcarca, Grup Papelmatic i ACEFAT intervindran en la sessió de Respon.cat al Bizbarcelona mostrant les bones pràctiques en el desenvolupament del compromís social.
- Aquestes intervencions s’enregistraran en vídeo per elaborar materials divulgatius de casos reals de pimes que integren l’RSE en la gestió empresarial de les seves organitzacions.
Bones pràctiques en el desenvolupament del compromís social de les pimes
Presentació de bones pràctiques de tres pimes membres de Respon.cat en el desenvolupament de tres àrees clau en la gestió de l’RSE: compromís amb el territori, empresa saludable i desenvolupament econòmic responsable.
Anna Fornt, consellera delegada del Grup Papelmatic i directora d’Efebé. A Papelmatic el compromís amb el medi ambient forma part de la filosofia de l’empresa, sent el seu objectiu oferir solucions d'higiene que millorin la salut i el benestar de les persones en el seu lloc de treball, així com de millorar i potenciar la sostenibilitat i el compromís amb el medi ambient dels entorna on s'instal·len.
Toni Iruela, metge de família i responsable d'RSE d'EBA Vallcarca, una empresa compromes amb el concepte "d'empresa saludable" per l'estreta vinculaciói amb la seva àrea d'activitat. Entre les dimensions de la gestió de la responsabilitat social de l’empresa, l’estratègia per avançar cap a l’empresa saludable adquireix un paper clau a l’EBA Vallcarca, portant a terme accions en les diferents dimensions implicades: ambient físic de treball, ambient psicosocial, gestió del temps, hàbits de vida saludable i afectació a la salut de la comunitat.
Josep Maria Miranda, director gerent d'ACEFAT, una empresa que enfoca la seva activitat per donar resposta a les necessitats de la societat amb l’objectiu de: contribuir al desenvolupament de l’activitat de les entitats sòcies amb la finalitat de facilitar l’acompliment dels seus objectius, contribuir a l’excel·lència en la gestió de l’espai urbà i en la qualitat del subministrament dels serveis públics i participar, mitjançant el seu compromís amb els grups d’interès, en el progrés i la millora de la societat.