Taller sobre bones pràctiques en RSE per empreses grans

SuaraAnna Nicolau, codirectora de l’Àrea de Desenvolupament de servei de Suara, empresa gran premiada per la seva trajectòria en RSE, ha destacat la resposta que van tenir davant la Covid-19, ja que tot i la seva dimensió van mostrar molta agilitat de reacció en front d’un escenari advers gràcies a tenir molt integrats processos de governança democràtica i treball participat que els dota d’una gran flexibilitat i eficiència. David Cos, president del Grup Clade, ha presentat Suara Cooperativa en el taller debat reforçant la idea que apuntava Nicolau definint Suara com una organització gran i una gran organització pel gran impacte que genera en el seu àmbit d’actuació que és el servei a les persones i pel model amb el qual es gestiona que es basa en el principi cooperatiu de posar les persones al centre, les de dins l’organització i les de fora.  Vegeu fitxa i vídeo.

Le podría interesar también

[Vídeo] Aigües de Barcelona: l’aigua és un servei essencial i clau per a la solució del problema

Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives

Empreses amb compromís, empreses d’èxit

El passat 26 d’octubre Respon.cat va participar en la taula rodona de la “XI Trobada Ampans i empresa” sobre experiències d’èxit en Responsabilitat social. Josep Maria Canyelles i Pastó, coordinador

[Entrevista] Jeroni Ferrer: Inicialment pensàvem que per vocació i servei públic l’RSE era una cosa que teníem per se, però hem anat coneixent estratègies que permeten millorar

Recull d’entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat en el el marc de col·laboració amb Corresponsables, media partner especialitzat en RSE i empresa membre de l’Associació. Aquestes entrevistes mostren algunes