Taller sobre bones pràctiques en RSE per empreses grans
Anna Nicolau, codirectora de l’Àrea de Desenvolupament de servei de Suara, empresa gran premiada per la seva trajectòria en RSE, ha destacat la resposta que van tenir davant la Covid-19, ja que tot i la seva dimensió van mostrar molta agilitat de reacció en front d’un escenari advers gràcies a tenir molt integrats processos de governança democràtica i treball participat que els dota d’una gran flexibilitat i eficiència. David Cos, president del Grup Clade, ha presentat Suara Cooperativa en el taller debat reforçant la idea que apuntava Nicolau definint Suara com una organització gran i una gran organització pel gran impacte que genera en el seu àmbit d’actuació que és el servei a les persones i pel model amb el qual es gestiona que es basa en el principi cooperatiu de posar les persones al centre, les de dins l’organització i les de fora. Vegeu fitxa i vídeo.
Le podría interesar también
Una app per portar Respon.cat a la butxaca i créixer com a comunitat d’empreses compromeses
Respon.cat fa el salt a la digitalització amb la posada en marxa de la Comunitat Digital Respon.cat L’app ha de servir per afavorir el desenvolupament dels Grups de Treball i fomentar
Proveïdors de Mercadona fan viral un vídeo per animar la ciutadania a no defallir #AixòPassarà #AixòNoPotParar
Davant l’ingent increment de la pandèmia del coronavirus sorgeixen centenars d’iniciatives per animar la població i no deixar-se abatre pel pessimisme. Persones que formen part de la cadena de proveïment de
Los séptimos Premios de la Responsabilidad Social de Catalunya reconocen a cinco empresas, un territorio y una persona
Noel Alimentaria y Concentrol ganan los Premios Respon.cat 2022 a la trayectoria del compromiso en responsabilidad social empresarial. Veritas, Damm y Amat Inmobiliarios organizaciones reconocidas por buenas prácticas de responsabilidad