Respon.cat participarà a la primera Jornada d’RSE del sector bellesa #bellezaresponsable organitzada per Beauty Cluster Barcelona i Corresponsables

  • Respon.cat participarà a la primera Jornada Anual de Responsabilitat Social Corporativa en l'àmbit de la Bellesa, organitzada per Beauty Cluster Barcelona i Corresponsables.  
  • La jornada tindrà lloc el el 18 de maig a Barcelona i abordarà l'RSE des del sector de la bellesa. Podrà seguir-se en xarxes socials amb el hashtag #bellezaresponsable

RSC_bellesa La bellesa està en la teva ment és una premissa que convida a reflexionar sobre la importància de l'interior de les persones. Extrapolat al sector empresarial, la bellesa de les companyies pot assolir-se mitjançant una gestió lligada a la Responsabilitat Social i el desenvolupament sostenible.
Per això, el Beauty Cluster Barcelona juntament amb Corresponsables han posat en marxa una Jornada per alçar la veu en el sector i animar les empreses perquè incorporin iniciatives d'RSE i sumin en bellesa.
A la trobada, Corresponsables abordarà les claus per desenvolupar una política d'RSE sostenible. A més, les principals empreses del sector de la bellesa compartiran les seves experiències i bones pràctiques en el desenvolupament d'un negoci responsable i sostenible. Així, coneixerem de primera mà els casos d'RSE de Martiderm, Birchbox i Laboratori-Fundació Dau.
També es durà a terme una taula rodona sobre innovació i futur de l'RSE que comptarà amb Josep Maria Canyelles en representació de Respon.cat, així com la Fundació Bosch i Gimpera, Bellezaysolidaridad.com i Corresponsables.
La trobada tindrà lloc el dimecres 18 de maig a ACCIÓ (Passeig de Gràcia, 129). Consulta el programa complet i inscriu-t'hi¡ (l'assistència és gratuïta i limitada, de manera que cal inscripció prèvia).
Font: Corresponsables

Le podría interesar también

[RESERVA D’AGENDA | 10 març] ? Acto de entrega de los Premios Respon.cat 2021 en Vinseum

El próximo 10 de marzo a las 17.00 h tendrá lugar el Acto de entrega de Premios Respon.cat 2021 de reconocimiento a la RSE de Catalunya. Este año se celebrará

Acte de cloenda de l’RSE.Pime 2018 i llançament de la nova edició

Dimecres 19 de juny se celebrarà l’acte de cloenda de l’RSE.Pime 2018 i llançament de la nova edició. Les pimes interessades en la responsabilitat social poden optar a aquesta nova edició

Respon.cat us desitja Bon Nadal i Feliç 2015

Les empreses membres de Respon.cat us desitgen un Bon Nadal i un Feliç 2015. Respon.cat s’ha posat en marxa durant aquest 2014 que aviat deixarem enrere i ja ha acumulat