Respon.cat organitza les càpsules de coneixement sobre RSE

  • Coincidint amb les sessions matinals del Programa RSE.Pime, Respon.cat organitza càpsules de coneixement i sessions pràctiques sobre temes específics, vinculats als Focus de l’RSE.
  • Cada càpsula compta amb un equip de ponents especialitzats en el tema, el qual s’aborda des de diferents perspectives al llarg de dues hores.

 

 

Aquestes càpsules, de caràcter obert, estan destinades tant a les empreses membres de l’associació com a qualsevol empresa del país que vulgui avançar en la incorporació de l’RSE en el seu sistema de gestió.

CÀPSULES REALITZADES EL 2019

 

Càpsula 1: L’agenda global i l’agenda local de l’RSE. Identificació d’àmbits d’interès per a les Pimes (17 de setembre)

  • Ponent: Nekane Nevarro (Respon.cat)

Càpsula 2: Economia circular (8 d’octubre)

  • Ponents: Mireia Cañellas (Departament de Territori i Sostenibilitat, Generalitat de Catalunya) i Oihane Esparza (Lavola)

Càpsula 3: Territoris socialment responsables i cohesió social (29 d’octubre)

  • Ponents: Josep Maria Canyelles (Respon.cat), Andreu Pascual i Alejandra Fuentes (Programa Incorpora de “la Caixa”) i Anna Martínez (Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya)

Càpsula 4: Desenvolupament del capital humà: el Baròmetre del Factor Humà (19 de novembre)

  • Ponent: Anna Fornés (Fundació Factor Humà)

Càpsula 5: Business Model Canvas sostenible (3 de desembre)

  • Ponent: Josep Maria Canyelles (Respon.cat)

Le podría interesar también

Tercera edició dels premis catalans de l’RSE: Acte de lliurament de Premis Respon.cat 2017

El  proper 15 de novembre a les 17.00 h tindrà lloc l’Acte de lliurament de Premis Respon.cat 2017, a la Casa Llotja de Mar de Barcelona. Com a novetat, enguany s’introdueix un reconeixement

[Vídeo] Intervenció Josep Maria Canyelles Acte de Reconeixement Bones Pràctiques RSE Pimes 15-12-2014

Intervenció de Josep Maria Canyelles, expert en Responsabilitat Social de les Empreses i les Organitzacions, i coordinador de Respon.cat, presentant la selecció de pimes reconegudes i l’estudi sobre RSE de

Empreses i tercer sector apel·len a l’escolta mútua perquè l’RSE aporti veritable valor a la societat

Es presenta Respon.cat com a una xarxa d’empreses compromeses amb la responsabilitat socialCanyelles mostra les accions que es porten a terme i explica el sentit del projecte Focus de l’RSE