Respon.cat amplia el Consell Social

2017-05-29_Assemblea_general_extraordinaria_Respon.cat1

  • En la darrera Assemblea es va aprovar la incorporació de quatre noves organitzacions a formar part del Consell social de Respon.cat.
  • Amb aquestes quatre noves incorporacions se suma un total de 24 organitzacions que formen part del Consell social de Respon.cat.

Segons la proposta d'ampliació del Consell social de Respon.cat, durant l'Assemblea general ordinària del 29 de maig de 2017 es posa a votació i s'aprova per assentiment la incorporació de quatre noves organitzacions al Consell social de Respon.cat:

  1. Confederació del Tercer Sector (President: Joan Segarra)
  2. Centre Unesco Catalunya · UnescoCat (President: Eduard Vallory)
  3. Consell Assessor per al Desenvolupament Sostenible · CADS (President: Ferran Rodés. Director: Arnau Queralt)
  4. Fundació Corresponsables (President: Marcos González)

Aquesta ampliació del Consell Social és fruit de l'augment de relacions que s'han anat generamt i contribueix a enfortir la capacitat d’influir en la cultura empresarial a Catalunya i fer-la més sensible en l’RSE, així com apostar per la innovació en gestió empresarial responsable.

Una de les noves funcions que s'ha atribuït al Consell Social és la participació més directa en els Premis Respon.cat, que consistirà en la selecció de les empreses candidates a l’obtenció dels Premis Respon.cat a la trajectòria en RSE per a la qual es convocarà una reunió tècnica del Consell social que elevarà les propostes per a la deliberació del Jurat en sengles categories de pimes i empreses grans.

 

About author

Le podría interesar también

Últimas noticias

Respon.cat intervindrà a la Jornada de networking per descobrir experiències d’èxit de col·laboració entre empreses i entitats de Sant Cugat

Respon.cat intervindrà a la Jornada de networking “Crear valor compartit entre empreses i entitats”. Una jornada per comprendre les noves tendències en aliances en el marc de la gestió responsable

Sin categorizar

Jornada Gestionar i comunicar els ODS: propostes per a l’empresa

El proper 16 de juliol se celebra la Jornada “Gestionar i comunicar els ODS: propostes per a l’empresa” coorganitzada conjuntament amb la UOC, empresa  membre de Respon.cat. Aquesta jornada neix de

Sin categorizar

Respon.cat i agents del territori debaten sobre com crear un territori socialment responsable a l’Urgell

 L’Associació Alba, Respon.cat i Cambra de Comerç Tàrrega debaten a Ilerda TV sobre com crear un Territori Socialment Responsable (TSR) a l’Urgell. L’Associació Alba també va participar en el Seminari