Respon.cat a la Jornada sobre Multilateralisme amb motiu dels 60 anys de l’ANUE
- Josep Maria Canyelles, coordinador de Respon,cat, ha participat a la Jornada sobre Multilateralisme amb motiu dels 60 anys de l’ANUE.
- També hi ha participat destacades personalitats dedicades als drets humans, la pau i la seguretat i el Desenvolupament Sostenible.
A continuació podeu veure el vídeo de la intervenció de Josep Maria Canyelles a la taula sobre “Mobilització dels agents socials en el foment dels Objectius de Desenvolupament Sostenible”
Le podría interesar también
Com aconseguir entorns laborals inclusius? En aquest webinar ho revelem
Webinar gratuït per a la formació en diversitat afectiva, sexual i de gènere a les empreses. Organitzat per TEB, Respon.cat i Institut Diversitas. Imagineu un lloc de treball on cada
Hemos presentado Respon.cat al conseller de Territorio y Sostenibilidad Santi Vila
De izquierda a derecha: Narcís Bosch, Josep Santacreu, Santi Vila, Josep Enric Llebot, Josep Maria CanyellesEl consejero Santi Vila ha acogido con buen entusiasmo la puesta en marcha de esta
Las organizaciones laten con Sant Joan de Déu
Como cada año, Sant Joan de Deu, empresa miembro de Respon.cat, organiza la movilización solidaria Màgic Line SJD 2022. La Magic Line es la movilización solidaria de Sant Joan de