Josep Maria Miranda Garuz
- Home
- Organización
- Josep Maria Miranda Garuz
Trayectoria profesional: Josep Maria Miranda Garuz
Ingeniero de Caminos, por la UPC, con las especialidades de Ingeniería Ambiental, Urbanismo e Hidráulica. MBA por la UPC/UPM en Dirección de empresas constructoras e inmobiliarias. Diplomado en Alta Dirección por el IESE. Inicia su carrera profesional en proyectos y obras relacionados con el ciclo del agua y el medio ambiente, dentro de los grupos FCC y ACS. Posteriormente se incorpora a la empresa francesa Matière SA, especializada en grandes estructuras prefabricadas de hormigón, primero en París, para constituir y dirigir posteriormente la filial española.
En junio de 1990 es contratado para crear ACEFAT, de la que es director gerente desde su constitución. ACEFAT ha sido reconocida en diferentes ocasiones por su contribución a la sostenibilidad, sus iniciativas en RSE y gestión del tiempo, y como una de las 10 Best Work Places, en la categoría de Pymes.
Forma parte del Consejo Ciudadano por la Sostenibilidad de Barcelona, de la Mesa de Emergencia Climática de Barcelona y del Grupo Motor de la Xarxa Nust.
Ha sido miembro del Consejo asesor del Colegio de Ingenieros Técnicos de Telecomunicaciones de Catalunya (COETTC).
Iniciativa empresarial para el desarrollo de la responsabilidad social en Catalunya
Buscador
MI COMUNIDAD
PRÓXIMOS EVENTOS
EMPRESAS MIEMBROS
Ser socialment responsable no és una qualitat, és una obligació.
“Una part de l'ADN de l’empresa i un compromís amb la societat”
“La responsabilitat empresarial comença
per la responsabilitat i el compromís
personal amb la societat i
les persones que ens envolten”
“Formar, investigar i transferir coneixement per transformar les persones, les organitzacions i la societat cap a la responsabilitat social i la sostenibilitat”
“Responsabilitat Social permanent,
365 dies l’any”
“L’RSE no es limita a l’acció, també és un marc des d’on repensar la societat”
“Que el progrés econòmic vagi acompanyat de progrés social i equilibri territorial”
“L’RSE no es limita a l’acció; també és un marc des d’on repensar la societat”
“Compromís compartit per a la transformació social”
“Compromís per a tothom. Cal donar una mica. Simplement és el cal fer-ho. Compromís des de dalt fins a baix”
"La Responsabilitat Social és un dels valors i principis bàsics del nostre sistema de gestió. L’entenem com un eix transversal que implica tots els nivells de l’organització i se centra en l’aportació de valor pels nostres grups d’interès."
“Hem d’entendre que la societat,
cada cop menys, acceptarà una empresa que
no sigui coherent i socialment responsable, i aquest ha de ser un dels motius per a les empreses que encara no hi creuen”
“Necesitamos más empresas con propósito y que trabajen por generar valor compartido”
“La nostra organització ha de ser una part harmoniosa d'un sistema més ampli: un món que podem contribuir a fer millor a través de les persones i el medi ambient”
“L'RSC és el nostre ADN”
“Malgrat tot, estem al bon camí i queda molt per recórrer. Avancem!”
“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”
“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”
“Tothom som corresponsables del que passa al nostre entorn i al món en general, hem de comunicar el que fem per donar exemple”
“És la manera d'entendre el paper de l'empresa dins la societat, que determina els seus objectius, accions i estratègia”
"Una part del pensament trascendent en la gestió empresarial"
“La empresa pasa a ser una entidad activa y colaborativa con la sociedad y el medio ambiente. Un tejido empresarial sostenible genera una producción similar y un consumidor consciente, dando prioridad a éstas a la hora de comprar”
“El benefici social ha d’estar en l’ADN de qualsevol empresa que es consideri saludable”
“Gent i empreses amb valors, ètica i responsabilitat és futur”
“Fer bé la feina i fer el bé amb la feina que desenvolupem”
“Cal treballar per incrementar el nivell ètic de la classe empresarial. RSC, eina que condueix a tot un canvi organitzacional en benefici de persones i medi ambient”
“La majoria de marques no importen a la gent. No poden continuar basant la competitivitat en eines tradidicionals. Ja no n'hi ha prou de dir el que fan, han de fer el que diuen i convertir l'RSE en un valor competitiu i eix transformador”