Mercadona accelerarà la seva estratègia per reduir el plàstic amb una inversió de més de 140M d’euros
- Mercadona, empresa membre de Respon.cat, augmentarà els recursos de l’estratègia 6.25 per a la reducció del plàstic per “una Mercadona més verda”.
- La cadena ha creat un equip de treball transversal per identificar i concretar els canvis que caldrà introduir en els diferents processos de la cadena de muntatge per reduir el plàstic.’
Dins del seu compromís de “Donar el Sí a Cuidar més el Planeta“, Mercadona té previst invertir més de 140 milions d’euros en els cinc anys vinents per reduir el plàstic a través de l’Estratègia 6.25.
La cadena va començar a treballar en aquesta estratègia el 2019, implicant tots els treballadors de l’empresa en el repte de Seguir Cuidant el Planeta i fent més sostenibles diferents processos de la cadena de muntatge.
L’Estratègia 6.25, que té el triple objectiu per al 2025 de reduir un 25 % el plàstic, fer tots els envasos reciclables i reciclar tots els residus plàstics, s’està duent a terme a través de 6 accions que impliquen canvis en diferents processos de la companyia, des de la definició dels envasos del futur fins a la coordinació amb els proveïdors, l’adaptació de les botigues, la gestió dels residus, la logística, etc.
En els darrers dos mesos, Mercadona ha adaptat 72 botigues de la cadena per transformar-les en Botigues 6.25, en què ja es poden observar avenços de l’Estratègia. El seu objectiu és escoltar l’opinió dels “Caps” (clients) i els treballadors respecte de totes les accions que l’empresa està desenvolupant en el context de l’Estratègia 6.25. De fet, durant aquest temps ja s’han rebut més de 1.300 suggeriments i opinions, tant de clients com de treballadores i treballadors, que estan contribuint a millorar les diferents accions que Mercadona està posant en pràctica.
Le podría interesar también
Un dels primers actes de la nova consellera d’Empresa: l’RSE de les pimes
Àngels Chacon intervindrà dimarts 19 de juny al’acte de cloenda de l’RSE.Pime 2017 i llançament de la nova edició. La consellera farà un reconeixement a les pimes participants i una crida per a la nova
DIRSE organitza una jornada de presentació del II Estudi de la funció DIRSE a l’empresa espanyola
El proper 5 de juliol DIRSE presenta a Barcelona el II estudi de la funció dirse a l’empesa espanyola: l’estat de la professió 2019. Respon.cat i DIRSE mantenen un conveni
Pimes catalanes mostren el compromís en la gestió de la Responsabilitat Social
Respon.cat organitza una trobada amb les empreses participants de les diferents edicions de l’RSE.Pime. S’han identificat aprenentatges i reptes i s’ha fet networking. Avui ha tingut lloc a la Ciutat