Mercadona accelerarà la seva estratègia per reduir el plàstic amb una inversió de més de 140M d’euros

  • Mercadona, empresa membre de Respon.cat, augmentarà els recursos de l’estratègia 6.25 per a la reducció del plàstic per “una Mercadona més verda”.
  • La cadena ha creat un equip de treball transversal per identificar i concretar els canvis que caldrà introduir en els diferents processos de la cadena de muntatge per reduir el plàstic.’

Dins del seu compromís de “Donar el Sí a Cuidar més el Planeta“, Mercadona té previst invertir més de 140 milions d’euros en els cinc anys vinents per reduir el plàstic a través de l’Estratègia 6.25.

La cadena va començar a treballar en aquesta estratègia el 2019, implicant tots els treballadors de l’empresa en el repte de Seguir Cuidant el Planeta i fent més sostenibles diferents processos de la cadena de muntatge.

L’Estratègia 6.25, que té el triple objectiu per al 2025 de reduir un 25 % el plàstic, fer tots els envasos reciclables i reciclar tots els residus plàstics, s’està duent a terme a través de 6 accions que impliquen canvis en diferents processos de la companyia, des de la definició dels envasos del futur fins a la coordinació amb els proveïdors, l’adaptació de les botigues, la gestió dels residus, la logística, etc.

En els darrers dos mesos, Mercadona ha adaptat 72 botigues de la cadena per transformar-les en Botigues 6.25, en què ja es poden observar avenços de l’Estratègia. El seu objectiu és escoltar l’opinió dels “Caps” (clients) i els treballadors respecte de totes les accions que l’empresa està desenvolupant en el context de l’Estratègia 6.25. De fet, durant aquest temps ja s’han rebut més de 1.300 suggeriments i opinions, tant de clients com de treballadores i treballadors, que estan contribuint a millorar les diferents accions que Mercadona està posant en pràctica.

Le podría interesar también

[Article] Embotits Mallart: un renacimiento con esencia, por Xavier López

Mas Albornà, empresa miembro de Respon.cat, se alía con Mallart Artesans Xarcuters y establece un marco de colaboración donde todas las partes ganan. Xavier López, especialista en cooperativismo y economía

Respon.cat i la FCVS signen un conveni de col·laboració per enfortir les relacions d’entitats de voluntariat i empreses

Respon.cat i la Federació Catalana de Voluntariat Social (FCVS) signen un conveni per enfortir les relacions entre les entitats de voluntariat i les empreses. La FCVS incrementarà la seva vinculació

S’han lliurat els Premis de Responsabilitat Social de la Federació Catalana de Voluntariat Social

SOM Fundació, l’Associació Nou Horitzó i Ressò – Associació de Musicoteràpia, guanyadors del Premi Lluís Martí al Valor Social La 4a edició del Premi ha reconegut projectes amb bones pràctiques