La relació de les empreses amb els seus grups d’interès passa per la gestió responsable de la llengua

La relació de les empreses amb els seus grups d’interès passa per la gestió responsable de la llengua

Josep Maria Canyelles, Respon.cat, ha contextualitzat la proposta de Respon.cat en el Projecte Focus de l’RSE a Catalunya i en l’Agenda 2030 del Desenvolupament Sostenible.

L' ODS11 incorpora entre les seves metes la protecció del patrimoni cultural material i immaterial, tot i que la diversitat lingüística no ha estat objecte de focalització i concreció.

Durant la sessió representants d’empreses, organitzacions de la societat civil i de l’administració han compartit un espai de treball per identificar pràctiques i pautes que poden ajudar les empreses a gestionar la seva responsabilitat lingüística, així com les inquietuds que exposen els grups d'interès en aquesta matèria.

Les persones assistents han compartit bones pràctiques i experiències i han mostrat pautes i línies d’acció que permetran les empreses planificar, desenvolupar i posar en valor estratègies per contribuir a la sostenibilitat lingüística en tres àmbits claus: la promoció de l’ús social de la llengua, el prestigi social i la gestió de la relació amb la clientela des del respecte a la diversitat lingüística.

Nekane Navarro, Respon.cat, ha introduït la sessió, exposant la línia de treball que l’associació impulsa per donar eines a les empreses en la gestió de la responsabilitat lingüística amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Le podría interesar también

Sin categorizar

[Vídeo] Quatre pimes catalanes membres de Respon.cat mostren l’enfocament de gestió d’RSE

Estrenem els vídeos sobre lideratge responsable que es van elaborar en el marc del BizBarcelona amb la col·laboració de la UOC. Quatre pimes membres de Respon.cat es presten a gravar un

Sin categorizar

Càpsula formativa d’RSE: Com formalitzar el compromís d’RSE: iniciatives i normes

Respon.cat inicia un cicle de càpsules formatives sobre temes fonamentals i molt específics per a gestionar l’RSE. Les sessions tindran una durada de dues hores. La inscripció a cada càpsula

Iniciem el cicle de visites a empreses membres de Respon.cat visitant bonÀrea a Guissona

Hem iniciat el cicle de visites a empreses membres de Respon.cat, que es faran trimestralment, per descobrir de primera mà les seves bones pràctiques. La primera d’aquestes visites va ser