[Jornada] Monetització i comunicació del Valor Social de les organitzacions

[Jornada] Monetització i comunicació del Valor Social de les organitzacions

  • ESCI-UPF co-organitza una jornada sobre el valor social de les organitzacions el proper 20 de novembre al Cercle d'Economia.
  • Ampans, Abacus, Suara i la mateixa co-organitzadora ESCI-UPF, totes elles membres de Respon.cat, participaran en la jornada.

GEAccounting organitza el proper 20 de novembre al Cercle d'Economiauna jornada pràctica de reflexió i debat entorn al paper de la Comptabilitat Social com a solució per a Quantificar i Comunicar el Valor Social generat per les organitzacions.

Durant l'acte, es presentaran diversos casos pràctics d'organitzacions de múltiples sectors que han implementat la metodologia del Valor Social Integrat (VSI), que monetitza el valor econòmic social i social específic generat per una organització durant un període de temps determinat.

La metodologia del VSI identifica els impactes que genera l'organització en els seus grups d'interès a través de processos de consulta amb aquests. Posteriorment, quantifica el valor percebut associat a aquests impactes a través d'indicadors vinculats a proxys (aproximacions de valor), que permeten monetitzar aquest valor.

Més informació.

 



Le podría interesar también

Finances ètiques

La Cambra de Barcelona organitza la jornada “Finances ètiques”. L’objectiu de la jornada és informar d’un ús diferent dels diners, més social i més ètic, invertint en projectes d’economia social,

MartiDerm, compromís amb l’eficiència energètica

MartiDerm, empresa membre de Respon.cat, avança en el seu compromís ambiental amb la instal·lació de plaques fotovoltaiques. Avui, Dia Mundial de l’Eficiència Energètica, és la data propícia per reflexionar sobre l’ús racional

Mango dóna 2 milions de mascaretes per combatre l’avenç de la COVID-19

Mango, empresa membre de Respon.cat, ha aportat 2 milions de màscares i està utilitzant el seu potencial logístic per distribuir-les per tots els hospitals d’Espanya. Mango, a través d’aquesta mesura,