Ha començat l’RSE.Pime amb 16 empreses compromeses en la millora de la seva gestió responsable

Ha començat l’RSE.Pime amb 16 empreses compromeses en la millora de la seva gestió responsable

  • El passat 18 de setembre va tenir lloc la primera sessió de l'RSE.Pime al Consell de Cambres de Catalunya amb 16 organitzacions catalanes compromeses en la millora de la gestió responsable.
  • Aquesta primera sessió ha servit per a fer una introducció al marc conceptual i explorar inquietuds de les organitzacions participants amb la voluntat de plantejar un acompanyament apropiat i profitós per a cada cas.

 

 

 

L'RSE.Pime és un programa pràctic d’implantació de l’RSE a les pimes catalanes organitzat per Respon.cat que compta amb el suport del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya i la col·laboració del Consell de Cambres de Catalunya.

RSE.Pime ha de servir perquè les empreses participants acabin disposant d’un Pla d’acció d’RSE que hagi estat elaborat per elles mateixes, seguint la metodologia proposada i comptant amb l’acompanyament expert i espais de trobada amb les altres empreses participants.

 

Després d’una introducció al marc conceptual i una autoavaluació, una anàlisi de la sostenibilitat segueix en què cada empresa reflexiona sobre l’impacte social de la seva activitat principal i busca solucions que poden tenir un efecte positiu en les persones, el medi ambient i la comunitat. El resultat és un pla d’acció que es discuteix amb altres gestors que participen a la xarxa d’aprenentatge. Al final del programa, els participants han comprès què significa la sostenibilitat per als seus negocis, han tingut l’oportunitat d’experimentar i han conformat un pla d’acció.

Enguany les empreses participants són:

Fotos de la sessió

 

About author

Le podría interesar también

Últimas noticias

Pimes catalanes mostren el compromís en la gestió de la Responsabilitat Social

Respon.cat organitza una trobada amb les empreses participants de les diferents edicions de l’RSE.Pime. S’han identificat aprenentatges i reptes i s’ha fet networking. Avui ha tingut lloc a la Ciutat

Sin categorizar

Jornada sobre les Relacions entre Empreses i Organitzacions No Lucratives: Reptes de responsabilitat social i desenvolupament del capital humà

L’ASCEF i Respon.cat organitzen una jornada per a debatre sobre les relacions entre empreses i organitzacions no lucrativa i els reptes de responsabilitat social i desenvolupament del capital humà La Jornada se celebrarà

Sin categorizar

Tuits de la ponència de Joan Iglesias sobre Responsabilitat fiscal

Ahir dijous 18 de setembre va tenir lloc la primera edició del Fòrum directiu de Respon.cat. Aquest és el recull de les piulades al Twitter de la ponència de Joan Iglesias