El nou paradigma col·laboratiu

“Cal treballar per alinear les necessitats i expectatives de les persones, les organitzacions i de la societat"
Un dels projectes de referència de l'Institut Cerdà és ll Servei de Suport a la gestió de Crisis (SSgC). Es tracta d’una iniciativa pionera a nivell mundial, a través de la qual un grup de grans empreses de subministraments bàsics, gestió d’infraestructures, etc., col·laboren permanentment entre elles i amb el Departament d’Interior des de l’any 2010 amb l’objectiu de prevenir, anticipar i minimitzar els efectes de les crisis.
A més, es tracta d'un magnífic exemple del nou paradigma col·laboratiu, i aprofitant aquest fet, Daniel Ortiz, director de Relacions Institucionals i Comunicació de l'Institut, i membre de la Junta directiva de Respon.cat en representació d'aquest, ens aporta una breu reflexió sobre la cultura col·laborativa des de les pàgines de Món Empresarial: El nou paradigma col·laboratiu.

About author

Le podría interesar también

Sin categorizar

#ODS Objetivo 3: Garantizar una vida sana y promover el bienestar para todos en todas las edades

“Garantizar una vida sana y promover el bienestar para todos en todas las edades” es el tercero de los 17 Objetivos de Desarrollo Sostenible (ODS) aprobados por Naciones Unidas para

Sin categorizar

Respon amb un Somriure!

Us volíem felicitar les festes. I ho hem fet amb una Nadala. Però aprofitant els enregistraments dels Premis Respon.cat 2016, encara podem anar més enllà… i us desitgem Bones Festes

Sin categorizar

Respon.cat obre un nucli a Lleida per impulsar la Responsabilitat Social Empresarial

Les micro-empreses i les pimes rebran suport gratuït per fer un pla d’acció d’RSE L’RSE ha d’esdevenir un compromís de gestió que posicionarà les empreses i donarà confiança al consumidor