El nou paradigma col·laboratiu

“Cal treballar per alinear les necessitats i expectatives de les persones, les organitzacions i de la societat"
Un dels projectes de referència de l'Institut Cerdà és ll Servei de Suport a la gestió de Crisis (SSgC). Es tracta d’una iniciativa pionera a nivell mundial, a través de la qual un grup de grans empreses de subministraments bàsics, gestió d’infraestructures, etc., col·laboren permanentment entre elles i amb el Departament d’Interior des de l’any 2010 amb l’objectiu de prevenir, anticipar i minimitzar els efectes de les crisis.
A més, es tracta d'un magnífic exemple del nou paradigma col·laboratiu, i aprofitant aquest fet, Daniel Ortiz, director de Relacions Institucionals i Comunicació de l'Institut, i membre de la Junta directiva de Respon.cat en representació d'aquest, ens aporta una breu reflexió sobre la cultura col·laborativa des de les pàgines de Món Empresarial: El nou paradigma col·laboratiu.

Le podría interesar también

La Cambra de Barcelona i Respon.cat treballaran juntes per fomentar la Responsabilitat Social Empresarial

Ambdues entitats segellen en un conveni de col·laboració el compromís de dur a terme accions conjuntes perquè el teixit empresarial català integri els valors de l’RSE. La Cambra de Barcelona s’ha

Donem la benvinguda a les quatre noves empreses membres de Respon.cat

En les darreres setmanes s’han incorporat quatre noves empreses com a membres de Respon.cat: Fundació Privada Ilersis, Àltima Serveis Funeraris, CreaRSA Responsabilitat Social Audiovisual i TERSA Respon.cat ja acull seixanta-set empreses d’àmbits i

Gabilondo, Belil i Campo Vidal han dialogat sobre l’ètica directiva

Ha tingut lloc una interessant jornada de Diàleg sobre “L’ètica aplicada a la funció directiva”, amb la participació del filòsof Ángel Gabilondo, catedràtic de Metafísica de la Universitat Autònoma de