El nou paradigma col·laboratiu

“Cal treballar per alinear les necessitats i expectatives de les persones, les organitzacions i de la societat"
Un dels projectes de referència de l'Institut Cerdà és ll Servei de Suport a la gestió de Crisis (SSgC). Es tracta d’una iniciativa pionera a nivell mundial, a través de la qual un grup de grans empreses de subministraments bàsics, gestió d’infraestructures, etc., col·laboren permanentment entre elles i amb el Departament d’Interior des de l’any 2010 amb l’objectiu de prevenir, anticipar i minimitzar els efectes de les crisis.
A més, es tracta d'un magnífic exemple del nou paradigma col·laboratiu, i aprofitant aquest fet, Daniel Ortiz, director de Relacions Institucionals i Comunicació de l'Institut, i membre de la Junta directiva de Respon.cat en representació d'aquest, ens aporta una breu reflexió sobre la cultura col·laborativa des de les pàgines de Món Empresarial: El nou paradigma col·laboratiu.

Le podría interesar también

Sin categorizar

Les pimes podran fer un Pla d’acció de Responsabilitat Social en 5 sessions

Cambres, Generalitat i Respon.cat llancen un nou RSE.Pime més àgil i sostenible Les pimes s’hi poden inscriure fins a final de mes i la participació és gratuïta   Els representants

Sin categorizar

Arriben els Premis Respon.cat: el reconeixement al compromís de les empreses amb la societat

Es lliuraran per primer cop els Premis Respon.cat, convocats amb el suport de les Cambres de Comerç i la Generalitat de Catalunya i la col·laboració de diferents organismes empresarials i socials. L’acte

Sin categorizar

[Article #TSR] Una veritable responsabilitat social

    José Carlos Hermida  Director de Consultoria i Estudis de la Fundació Pere Tarrés        Una veritable responsabilitat social La responsabilitat social, ja sigui denominada corporativa, empresarial o