El nou paradigma col·laboratiu

“Cal treballar per alinear les necessitats i expectatives de les persones, les organitzacions i de la societat"
Un dels projectes de referència de l'Institut Cerdà és ll Servei de Suport a la gestió de Crisis (SSgC). Es tracta d’una iniciativa pionera a nivell mundial, a través de la qual un grup de grans empreses de subministraments bàsics, gestió d’infraestructures, etc., col·laboren permanentment entre elles i amb el Departament d’Interior des de l’any 2010 amb l’objectiu de prevenir, anticipar i minimitzar els efectes de les crisis.
A més, es tracta d'un magnífic exemple del nou paradigma col·laboratiu, i aprofitant aquest fet, Daniel Ortiz, director de Relacions Institucionals i Comunicació de l'Institut, i membre de la Junta directiva de Respon.cat en representació d'aquest, ens aporta una breu reflexió sobre la cultura col·laborativa des de les pàgines de Món Empresarial: El nou paradigma col·laboratiu.

Le podría interesar también

Donem la benvinguda a tres noves empreses membres a Respon.cat

En les darreres setmanes s’han incorporat tres noves empreses com a membres de Respon.cat: Associació Alba, Creixem i Muralles Salut SLP Respon.cat ja acull setanta-quatre empreses d’àmbits i dimensions molt diverses, totes

[Vídeo] Vídeoclip oficial de la COP21/CMP11 de 2015

França acull i presideix la 21a Conferència de les Parts de la Convenció Marc de les Nacions Unides sobre el Canvi Climàtic de 2015 (COP21/CMP11), del 30 de novembre a

Millorem habilitats comunicatives amb empreses membres de Respon.cat

Respon.cat ha organitzat una sessió destinada a millorar les habilitats de portaveus amb l’expert en comunicació Joan Francesc Cànovas, a l’espai de Lavola. La sessió ha estat en format taller pràctic i ha