DKV celebra 10 anys com a companyia neutra en carboni

  • L'asseguradora ha reduït un 72% les seves emissions des de 2004, un 39% de les seves oficines són sostenibles.
  • Gairebé el 100% del seu consum és energia verda, segons les dades que figuren en el seu Informe Corporatiu Integrat 2017.

Entre els principis de la política mediambiental i energètica de DKV, es poden destacar alguns com minimitzar els impactes ambientals derivats del consum de recursos naturals, establir programes de gestió ambiental i energètica en línia amb objectius de la Política, difondre la política mediambiental i energètica entre tots els grups d'interès, apostar per productes i serveis sostenibles per prevenir la contaminació, col·laborar en projectes de millora ambiental i energètica a través d'iniciatives voluntàries, sensibilitzar els empleats en matèria mediambiental com a part de la cultura i promoure investigació sobre l'impacte del medi ambient en la salut de la població. DKV és la primera asseguradora a Europa a treballar el mesurament i verificació del cost mediambiental d'una pòlissa.

D'altra banda, segons el seu Pla de Negoci Responsable, el seu objectiu és ser la companyia "preferida per les seves accions responsables". Així, entre els seus principals prioritats està el fomentar la integritat i la seva percepció per part de grups d'interès interns i externs, incrementar la participació dels grups d'interès amb la responsabilitat de DKV i desenvolupar productes sostenibles i fomentar la innovació oberta. A més, per la seva activitat i per la rellevància per als seus grups d'interès, aquests són els 3 Objectius de Desenvolupament Sostenible prioritaris per DKV: el 3 (Salut i benestar), el 13 (Acció pel clima) i el 17 (Aliances per aconseguir els objectius).

Pel que fa a la relació amb els empleats, "promou la integració dels valors empresarials per al desenvolupament personal i professional dels empleats, el benestar en l'entorn laboral, i el compromís de tots per construir un món més saludable", segons l'informe . Així, per exemple, durant 2017 va dedicar gairebé 750.000 euros a formació. A més, el 97% dels contractes són indefinits. Amb això, ha aconseguit un índex de satisfacció de la seva plantilla el 86%.

 

Font: www.diarioresponsable.com

Le podría interesar también

Fòrum directiu Reforma horària

Aquest proper dimecres 15 d’octubre tindrà lloc el segon Fòrum directiu de Respon.cat, a les 16’30 a l’Auditori de la Cambra de Comerç de Barcelona En aquesta trobada, restringida als

Algunes bones pràctiques de Taxis Igualada mostrades a TV3 @taxisigualada

Taxis Igualada va rebre el reconeixement de Respon.cat al 2014 junt amb altres microempreses i pimes amb bones pràctiques de responsabilitat social Ricard Tomàs, taxista autònom identificat com Taxis Igualada,

Oberta la convocatòria 2018 del programa RSE.Pime, un pla d’acció en RSE en 5 sessions

L’edició 2018 del programa RSE.Pime obre la convocatòria, fins al 23 de juliol es poden enviar solicituds de participació. L’RSE.Pime, el programa de referència en Responsabilitat Social per a les pimes catalanes, ofereix de