Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

  • Amb el lema "Ara que no estem tan junts, estem més a prop que mai" Amat. alinea les seves polítiques i accions a la situació actual d'acord amb les recomanacions d'institucions i autoritats sanitàries.
  • Des de dilluns 16 l'equip Amat. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

En resposta al brot de COVID-19 Amat. han alineat les seves polítiques i accions perquè complim plenament amb les recomanacions rebudes de les Institucions, Autoritats sanitàries, Col·legis Professionals i Associacions Empresarials, ja que creuen fermament que per responsabilitat social i professional cal que es prenguin les mesures necessàries que ajudin al control de la propagació del COVID-19.

La prioritat més important és el benestar dels seus empleats, clients i proveïdors. Per això des del passat dilluns 16 de març i fins nou avís, les oficines romanen tancades i l'equip Amat
. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

A més, han habilitat un nou espai al web on es poden trobar les principals qüestions sorgides arran d'aquesta nova situació: AMAT-FAQ/COVID-Q19

 

Le podría interesar también

Reunió de responsables de Gestió Ambiental d’empreses membres de Respon.cat

[convocatòria] Tal com estava previst, convoquem una reunió amb els responsables de gestió ambiental de les empreses membres per a explorar la relació mútua i tenir objectius compartits. Dimecres 24 de

Salut Planetària: quan la salut de les persones depèn de la salut del planeta

Ja podeu consultar el vídeo de la sessió “Salut Planetària: quan la salut de les persones depèn de la salut del planeta”, organitzat pel CADS i la Secretaria de Salut

Josep Santacreu és el líder millor valorat de la sanitat espanyola

Josep Santacreu, president de Respon.cat i conseller delegat de DKV Assegurances, és el lídeu millor valorat d ela sanitat espanyola. El Monitor Empresarial de Reputació Corporativa ha fet pública la