Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

  • Amb el lema "Ara que no estem tan junts, estem més a prop que mai" Amat. alinea les seves polítiques i accions a la situació actual d'acord amb les recomanacions d'institucions i autoritats sanitàries.
  • Des de dilluns 16 l'equip Amat. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

En resposta al brot de COVID-19 Amat. han alineat les seves polítiques i accions perquè complim plenament amb les recomanacions rebudes de les Institucions, Autoritats sanitàries, Col·legis Professionals i Associacions Empresarials, ja que creuen fermament que per responsabilitat social i professional cal que es prenguin les mesures necessàries que ajudin al control de la propagació del COVID-19.

La prioritat més important és el benestar dels seus empleats, clients i proveïdors. Per això des del passat dilluns 16 de març i fins nou avís, les oficines romanen tancades i l'equip Amat
. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

A més, han habilitat un nou espai al web on es poden trobar les principals qüestions sorgides arran d'aquesta nova situació: AMAT-FAQ/COVID-Q19

 

About author

Le podría interesar también

Últimas noticias

Seminario “Progresar en el Voluntariado de Empresa”

Respon.cat os propone este seminario de 3 sesiones (miércoles 6 y 27 de mayo y 17 de junio). El voluntariado de empresa o corporativo es cada vez más apreciado por

Sin categorizar

Respon.cat obre les portes a l’entrada de noves empreses membres

Després de la creació formal com a associació empresarial, Respon.cat obre les portes a l’entrada de nous membres S’han aprovat unes quotes pensades per facilitar l’entrada d’empreses grans, mitjanes i

Últimas noticias

Calidad Pascual es compromet a reduir un 20% les seves emissions de CO2 el 2020

L’empresa membre de Respon.cat, Calidad Pascual, es compromet a reduir un 20% les seves emissions de CO2 el 2020. La companyia d’alimentació també es proposa consumir un 20% menys d’aigua