Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

  • Amb el lema "Ara que no estem tan junts, estem més a prop que mai" Amat. alinea les seves polítiques i accions a la situació actual d'acord amb les recomanacions d'institucions i autoritats sanitàries.
  • Des de dilluns 16 l'equip Amat. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

En resposta al brot de COVID-19 Amat. han alineat les seves polítiques i accions perquè complim plenament amb les recomanacions rebudes de les Institucions, Autoritats sanitàries, Col·legis Professionals i Associacions Empresarials, ja que creuen fermament que per responsabilitat social i professional cal que es prenguin les mesures necessàries que ajudin al control de la propagació del COVID-19.

La prioritat més important és el benestar dels seus empleats, clients i proveïdors. Per això des del passat dilluns 16 de març i fins nou avís, les oficines romanen tancades i l'equip Amat
. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

A més, han habilitat un nou espai al web on es poden trobar les principals qüestions sorgides arran d'aquesta nova situació: AMAT-FAQ/COVID-Q19

 

Le podría interesar también

Más de 200 empresas catalanas se comprometen a impulsar una economía con propósito

El acto de firma del “Manifiesto por una Economía con Propósito” reúne a 250 personas del sector empresarial catalán, más de 200 empresas, con el objetivo de impulsar y extender

[Entrevista] Jeroni Ferrer: Inicialment pensàvem que per vocació i servei públic l’RSE era una cosa que teníem per se, però hem anat coneixent estratègies que permeten millorar

Recull d’entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat en el el marc de col·laboració amb Corresponsables, media partner especialitzat en RSE i empresa membre de l’Associació. Aquestes entrevistes mostren algunes

Damos la bienvenida a dieciséis nuevas empresas miembros en Respon.cat

Damos la bienvenida a dieciséis nuevas empresas como miembros de Respon.cat (ordenadas según su fecha de incorporación, de anterior a más reciente): Consultoría de Estrategias Lingüísticas, Both People & Comms,