Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

  • Amb el lema "Ara que no estem tan junts, estem més a prop que mai" Amat. alinea les seves polítiques i accions a la situació actual d'acord amb les recomanacions d'institucions i autoritats sanitàries.
  • Des de dilluns 16 l'equip Amat. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

En resposta al brot de COVID-19 Amat. han alineat les seves polítiques i accions perquè complim plenament amb les recomanacions rebudes de les Institucions, Autoritats sanitàries, Col·legis Professionals i Associacions Empresarials, ja que creuen fermament que per responsabilitat social i professional cal que es prenguin les mesures necessàries que ajudin al control de la propagació del COVID-19.

La prioritat més important és el benestar dels seus empleats, clients i proveïdors. Per això des del passat dilluns 16 de març i fins nou avís, les oficines romanen tancades i l'equip Amat
. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

A més, han habilitat un nou espai al web on es poden trobar les principals qüestions sorgides arran d'aquesta nova situació: AMAT-FAQ/COVID-Q19

 

Le podría interesar también

newsletter

[Vídeo] Efebé proposa el teletreball saludable: com adaptar la oficina a casa durant el confinament

Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives

Sin categorizar

Invitació acte sobre empresa catalana, dona, i cooperació amb Moçambic

Aperitiu: Dona, empresa i cooperació a Moçambic Moçambic és un dels principals països receptors d’ajut català al desenvolupament, i compta amb una llarga i consolidada trajectòria de la cooperació catalana.

Sin categorizar

Mútua Terrassa, premiada per la millor informació sobre actuacions en responsabilitat social

Mútua de Terrassa, membre de Respon.cat, ha estat premiada per la Fundació Avedis Donabedian (FAD) per la seva comunicació en matèria d’RSE. El guardó el rebrà en el marc de