Respon.cat presentat a Argentina

  • El Foro MoveRSE que va tenir lloc a Rosario (Argentina) va servir per presentar Respon.cat i algun dels seus projectes i empreses membres.
  • Es van establir contactes de cara a possibles col·laboracions entre Respon.cat i l'associació empresarial argentina MoveRSE.

2015-06-20_Josep_Maria_Canyelles_Respon.cat_RosarioEn la ponència de Josep Maria Canyelles al Foro MoveRSE, a Rosario, Argentina, va exemplificar l'RSE de les pimes amb tres empreses de Respon.cat, La Fageda, Cafès Novell, KH Lloreda, a més de fer una breu presentació d'aquest organisme que s'ha creat a Catalunya. Aquestes presentacions es poden veure entre els minuts 1 i 11 del vídeo.

A més, entre els minuts 26 a 31, es presenta el projecte Focus que Respon.cat ha posat en marxa. Podeu veure el vídeo:

About author

Le podría interesar también

Sin categorizar

La sardina, en situació desesperada

El catorzè Objectiu de Desenvolupament Sostenible demana conservar i utilitzar de forma sostenible els oceans, els mars i els recursos marins, #ODS14 Vida submarina. El projecte Focus de l’RSE a

Sin categorizar

Arranca la primera iniciativa en Barcelona para convertir los residuos de café en energía

Singular.net, empresa miembro de Respon.cat, colabora con esta iniciativa focalizada en promover la economía circular y fomentar la inserción de colectivos en riesgo de exclusión social. La economía circular es

Sin categorizar

Premis Respon.cat: Empreses que tenen una trajectòria de compromís

Aquest dilluns al migdia ha tingut lloc la primera edició dels Premis Respon.cat a la responsabilitat social de les empreses. Durant l’acte també s’ha fet la proclama de l’Ideari de l’RSE que pretén