Incognos, satisfacció clientela

Volem regalar somriures

En aquest entorn tan competitiu volem posar el nostre granet de sorra i fer-vos un regal que esperem us ajudi a potenciar la vostra empresa.

Us volem convidar a conèixer, de manera gratuïta, què opinen els vostres propis clients sobre el vostre negoci.

Això us permetrà:

- Augmentar la seva fidelització
- Detectar quins aspectes cal que optimitzeu per adequar-vos a les seves necessitats.
- Conèixer quins són els vostres aspectes diferencials, per poder-los utilitzar en la comunicació.

Posem a la vostra disposició la nostra eina per recollir la valoració dels vostres propis clients.

Més informació a http://www.incognos.cat/ca/estudi-satisfaccio-clients/

About author

Le podría interesar también

Sin categorizar

La desigualtat, el risc més gran, per Daniel Ortiz

Daniel Ortiz, membre de la Junta directiva de Respon.cat i director de Relacions Institucionals i Comunica­ció de l’Institut Cerdà, reflexiona sobre l’informe Oxfam que posa de manifest l’extraordinari nivell de desigualtat assolit

Sin categorizar

En el Dia internacional de les Dones, dades de l’Observatori de Respon.cat

Amb motiu del Dia internacional de les Dones, Respon.cat mostra un recull de dades i bones pràctiques en matèria de corresponsabilitat, igualtat d’oportunitars i equitat de gènere en diversos àmbits

Sin categorizar

Fundació Joia Premi Empresa Innovadora en Conciliació i Temps

Fundació Joia, organització membre de Respon.cat, rep el Premi Empresa Innovadora en Conciliació i Temps Fundació Joia és una entitat sense afany de lucre que ofereix serveis d’inserció en salut