Incognos, satisfacció clientela

Volem regalar somriures

En aquest entorn tan competitiu volem posar el nostre granet de sorra i fer-vos un regal que esperem us ajudi a potenciar la vostra empresa.

Us volem convidar a conèixer, de manera gratuïta, què opinen els vostres propis clients sobre el vostre negoci.

Això us permetrà:

- Augmentar la seva fidelització
- Detectar quins aspectes cal que optimitzeu per adequar-vos a les seves necessitats.
- Conèixer quins són els vostres aspectes diferencials, per poder-los utilitzar en la comunicació.

Posem a la vostra disposició la nostra eina per recollir la valoració dels vostres propis clients.

Més informació a http://www.incognos.cat/ca/estudi-satisfaccio-clients/

Le podría interesar también

Sin categorizar

Enquesta de DIRSE sobre la funció de la responsabilitat social

L’Associació Espanyola de Directius de Responsabilitat Social (DIRSE) i la Càtedra MANGO d’RSC d’ESCI-UPF estan realitzant un estudi sobre la funció de la Responsabilitat Social a l’empresa espanyola. Si la

Sin categorizar

L’empresa ha de tenir una mirada vers el territori ja que una empresa no pot tenir èxit en un país fracassat, segons Santacreu a la Jornada de TSR i transparència

Les empreses i també la professió de l’auditoria han d’aprendre a gestionar la responsabilitat social, pel vicepresident del Col·legi. Per Josep Santacreu, la transparència és molt rellevant i no l’hem

Sin categorizar

Ús dels gots reutilitzables a Barcelona

Barcelona de Serveis Municipals (B:SM), empresa membre de Respon.cat, segueix treballant per la sostenibilitat transformadora a la ciutat El projecte Focus de l’RSE aborda la lluita contra en canvi climàtic