[Vídeo] A Grup Tersa hem aplicat mesures per garantir el servei essencial i mitigar l’impacte social

Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives que algunes organitzacions estan promovent.

Grup Tersa ha reaccionat amb rapidesa desde l'inici de la crisi sanitària assegurant el servei en aquest moment de necessitat, vetllant perquè les persones usuàries els sentint a prop, donant material de protecció i reforçant el compromís amb l'equip.

About author

Le podría interesar también

Sin categorizar

Com generar Territori Socialment Responsable posant el focus en les aliances a nivell de barri

El proper 5 de febrer tindrà lloc la Jornada de Transferència de bones pràctiques d’RSE amb empreses de referència que incorporen la Responsabilitat Social en la gestió estratègica. Les persones

newsletter

Mullor Facility Services, neteja i desinfecció

Mullor es dedica a gestionar i formar persones i equips que porten a terme serveis a casa dels nostres clients. Una de les principals àrees d’activitat i d’ocupació de professional

Sin categorizar

Suara publica la memòria de sostenibilitat 2016, que tanca amb més de 1000 persones sòcies treballadores

Suara publica la Memòria de Sostenibilitat del 2016 amb l’activitat que s’ha dut a terme en els eixos econòmics, socials i mediambientals. L’exercici ha tancat amb una plantilla de 3.819