Respon.cat publica veinte casos de Pymes con buenas prácticas de RSE
Respon.cat, iniciativa empresarial para el desarrollo de la Responsabilidad Social de las Empresas en Cataluña, ha editado una publicación (en catalán) que recoge veinte casos de pymes con buenas prácticas de RSE.
Con esta iniciativa se pretende reconocer el papel activo y comprometido que llevan a cabo las empresas pequeñas y medianas en materia de responsabilidad social.
Las empresas reconocidas son: Agromillora, Apropa Cultura (L’Auditori), ARP Catalonia, Fundación Ave Maria, Hotel Can Borrell, Coral Transports & Stocks, Granel, Hidrocolor, Isidro Torras Raspalls tècnics, Restaurante La Cucanya, Pastelería Artesana La Granja, Llagurt, MónNatura Pirineus (Fund. Catalunya La Pedrera), Montajes Rosec, Poltank, René + que electrodomèstics, Escola Sant Gervasi, Serrat Agrocuina, Taxis Igualada, y Vallformosa.
Hay que decir que estas veinte empresas recogen una gran diversidad de sectores, de territorio, de dimensiones, de propiedad, de antigüedad…
Accede a las presentaciones:
Presentación a cargo de Felip Puig
Presentación a cargo de Miquel Valls
Presentación a cargo de Josep Santacreu
Presentación de los casos de buenas prácticas
Buenas Prácticas de Responsabilidad Social – PDF entero (en catalán)
Le podría interesar también
Properes trobades empresarials per abordar els Objectius de Desenvolupament Sostenible
Us oferim la relació d’actes de les properes setmanes que abordaran continguts dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) promoguts per Nacions Unides, i que Respon.cat està promovent com a part
Jornada sobre les Relacions entre Empreses i Organitzacions No Lucratives: Reptes de responsabilitat social i desenvolupament del capital humà
L’ASCEF i Respon.cat organitzen una jornada per a debatre sobre les relacions entre empreses i organitzacions no lucrativa i els reptes de responsabilitat social i desenvolupament del capital humà La Jornada se celebrarà
Presentació d’un manual d’auditoria social. Càtedra Mango
L’objectiu de redactar el manual d’auditoria social és el de disposar d’un procediment que reculli les diferents fases del procés en les instal·lacions dels proveïdors d’una organització. En aquest