Aquest octubre es posa en marxa la 2a edició de la campanya del Cafè solidari SJD

Cafè solidari SJD

  • Solidaritat Sant Joan de Deu, organització membre de Respon.cat, aquest juliol es posa en marxa per a la 2a edició de la campanya del Cafè solidari a l’octubre.
  • A la teva feina, a l’escola dels teus fills i filles o amb les teves amistats i entorn. En qualsevol espai la solidaritat pot tenir cabuda en forma de cafè i moments compartits. Organitza un cafè solidari per aconseguir donatius i combatre la soledat no desitjada!

La soledat no desitjada pot afectar tothom. Impacta, de manera especialment dura, en aquelles persones que viuen situacions de vulnerabilitat com els infants que pateixen alguna malaltia i les seves famílies; persones que es troben ens situació de sense llar; que tenen algun problema de salut mental o persones en risc d´exclusió; entre d’altres.

La soledat no desitjada també afecta al món laboral. Pot tenir una repercussió en els treballadors i treballadores que incideix en el seu benestar, en el clima de la feina i, en definitiva, en els resultats i l’estat de bona salut de l’empresa.

Per trencar aquesta soledat, tenir cura de les persones que la pateixen i donar visibilitat a aquesta problemàtica, aquest octubre tornem a llançar la campanya del Cafè solidari SJD. Us proposem sumar-vos-hi organitzant el vostre cafè, esmorzar o aperitiu a les vostres oficines mentre compartiu un espai de trobada amb els vostres companys i companyes.També podeu comprar les tasses de la campanya!

Mes informació Fes un donatiu

About author

Us podria interessar també

Últimes notícies

Col·laborar en lloc de competir per construir un futur sostenible per a les organitzacions

•  En la primera sessió del Marketplace virtual de Respon.cat Xavier López ens parla d’aliances i col·laboracions “confiança, transparència i voluntat de les parts, tres elements clau per col·laborar en

newsletter

El Diari ARA recull les històries personals de confinament: explica’ls la teva!

Davant la demanda del Govern de confinament, el diari ARA, empresa membre de Respon.cat,  llança una crida per recollir les històries de confinament de la ciutadania. S’ha habilitat una plataforma

Últimes notícies

Arriba la V Jornada Implementar l’RSE: La transparència com a punt de partida

Apunts, empresa membre de Respon.cat, coorganitza la V Jornada: Implementar l’RSE, amb la Càtedra d’Economia Social de Tecnocampus Mataró-UPF.La Jornada tindrà lloc el proper 28 de febrer a tractarà “La