Atenció Pimes: darrera oportunitat per inscriure’s a l’RSE.Pime 2023-2024

RSE.Pime

 

RSE.Pime 23-24

 

  • Fins al 21 juliol segona tanda per inscriure’s a l’RSE.Pime, un programa d’acompanyament per fer un salt qualitatiu en la gestió de la vostra RSE.
  • Un pla d’acció en RSE en 10 sessions en línia i dues consultories in company per a pimes catalanes amb propòsit.

 

El programa RSE.Pime s’estructura com una xarxa d’aprenentatge de Responsabilitat Social que pretén la integració de la sostenibilitat en les pimes seleccionades com a participants.

Durant mig any, directius de pimes es reuneixen un cop al mes en un grup amb totes les organitzacions participants per aprofundir en el sentit empresarial de l’RSE i desenvolupar el propi Pla d’acció.

Es faciliten eines i procediments de millora en la gestió econòmica, social i ambiental  a partir  de  la  implantació  dels valors d’RSE a la cultura empresarial de l’organització.

Treballem el propòsit de les pimes per alinear-lo amb el model de negoci i així crear valor i reforçar les relacions de confiança amb els grups d’interès des de la conherència i la gestió integrada.

 

Botó tota info RSE.Pime

L’RSE.Pime està promogut per Respon.cat, amb el suport del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya i la col·laboració del Consell de Cambres de Comerç i la Cambra de Comerç de Barcelona.

Rse.pIme agrupat 2023-24

About author

Us podria interessar també

Últimes notícies

El nou paradigma organitzacional es basa en la confiança i l’empoderament de les persones

Vector5, Saoprat i Sertram, tres empreses membres de Respon.cat, han aportat el seu coneixement i experiència sobre el nou paradigma organitzacional en la cinquena sessió de Formació en RSE de

Sense categoria

Respon.cat porta el compromís amb el territori, amb el desenvolupament econòmic responsable i amb l’empresa saludable al Bizbarcelona

Tres empreses membres de Respon.cat, Acefat, Efebé – Grup Papelmatic i EBA Vallcarca exposen casos de bones pràctiques en el desenvolupament del compromís social de les pimes al Bizbarcelona. Les tres

Sense categoria

Ametller Origen llança la campanya femcami.org per assolir l’objectiu de ser neutres en emissions de CO2

Ametller Origen, empresa membre de Respon.cat, llança la campanya femcami.org per assolir l’objectiu de ser neutres en emissions de CO2 en Abast 1, 2 i 3, vint-i tres anys abans