Suara habilita un web especial amb informació sobre Coronavirus i un telèfon d’atenció ciutadana

Suara habilita un web especial amb informació sobre Coronavirus i un telèfon d’atenció ciutadana

  • Suara Cooperativa ha posat en marxa el repte #JoSocSocial per posar en valor la tasca del sector social la implicació ciutadana amb la comunitat.
  • A travès d'una pàgina web específíca es donarà reposta de manera àgil i amb informació permanentment actualitzada.

Suara Cooperativa ha habilitat una pàgina web especial sobre el Coronavirus (coronavirus.suara.coop) per aportar informació de servei sobre l’estat d’alarma i recomanacions a la ciutadania, orientades especialment al període de confinament. El portal inclou articles i vídeos adreçats especialment a l’atenció a la infància i gent gran, així com recomanacions per al benestar i el teletreball. Es tracta d’un portal en actualització constant per donar una resposta àgil.

Aquest portal es complementa amb el telèfon d’atenció ciutadana #SuaraRespon, per donar resposta dels dubtes socials que puguin generar la situació d’excepcionalitat actual. El número de telèfon 937.069.017 està operatiu de dilluns a diumenge, de les 10 del matí a les 6 de la tarda.

#JoSocSocial: un repte per posar en valor la tasca del sector social i el compromís ciutadà

#JoSocSocial és el repte que Suara Cooperativa ha llançat coincidint amb la declaració de l’estat d’alarma, una iniciativa que vol posar en valor la tasca que està desenvolupant aquests dies el sector social i el compromís de tota la ciutadania. El repte consisteix en explicar a les xarxes socials les accions que s’han fet durant el dia en benefici de la comunitat, utilitzant l’etiqueta #JoSocSocial, nominant un familiar, amic o amiga, i mencionant @suaracoop. En els primers dies de funcionament s’han conegut iniciatives com penjar poesia a l’escala, ajudar gent gran a pujar la compra a casa o baixar les escombraries d’una veïna.

Us podria interessar també

Grup SIFU crea un canal de vídeo propi per informar persones amb sordesa sobre la COVID19

Grup Sifu, empresa membre de Respon.cat, crea un canal per a persones amb sordera per informar sobre la Covid.19 en col·laboració amb Àgils Accessibilitat, encarregada d’adaptar la informació a la

Fes-ne difusió! Acte de lliurament dels Premis Respon.cat 2016 a Lleida

Segona edició dels grans premis catalans de l’RSE que enguany premiaran set empreses, ja que s’incorporen dos reconeixements més que en la primera edició. L’acte de lliurament d’aquesta segona edició dels Premis

[13/12] Jornada “L’economia del Bé Comú: fem comunitat, creem futur!”

El proper 13 de desembre se celebra la Jornadade l’economia del Bé Comú: fem comunitat, creem futur! L’Associació Catalana per al Foment de l’Economia del Bé Comú porta tres anys