Suara habilita un web especial amb informació sobre Coronavirus i un telèfon d’atenció ciutadana

Suara habilita un web especial amb informació sobre Coronavirus i un telèfon d’atenció ciutadana

  • Suara Cooperativa ha posat en marxa el repte #JoSocSocial per posar en valor la tasca del sector social la implicació ciutadana amb la comunitat.
  • A travès d'una pàgina web específíca es donarà reposta de manera àgil i amb informació permanentment actualitzada.

Suara Cooperativa ha habilitat una pàgina web especial sobre el Coronavirus (coronavirus.suara.coop) per aportar informació de servei sobre l’estat d’alarma i recomanacions a la ciutadania, orientades especialment al període de confinament. El portal inclou articles i vídeos adreçats especialment a l’atenció a la infància i gent gran, així com recomanacions per al benestar i el teletreball. Es tracta d’un portal en actualització constant per donar una resposta àgil.

Aquest portal es complementa amb el telèfon d’atenció ciutadana #SuaraRespon, per donar resposta dels dubtes socials que puguin generar la situació d’excepcionalitat actual. El número de telèfon 937.069.017 està operatiu de dilluns a diumenge, de les 10 del matí a les 6 de la tarda.

#JoSocSocial: un repte per posar en valor la tasca del sector social i el compromís ciutadà

#JoSocSocial és el repte que Suara Cooperativa ha llançat coincidint amb la declaració de l’estat d’alarma, una iniciativa que vol posar en valor la tasca que està desenvolupant aquests dies el sector social i el compromís de tota la ciutadania. El repte consisteix en explicar a les xarxes socials les accions que s’han fet durant el dia en benefici de la comunitat, utilitzant l’etiqueta #JoSocSocial, nominant un familiar, amic o amiga, i mencionant @suaracoop. En els primers dies de funcionament s’han conegut iniciatives com penjar poesia a l’escala, ajudar gent gran a pujar la compra a casa o baixar les escombraries d’una veïna.

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

Tota la informació del programa RSE.Pime

Una oportunitat per a les pimes RSE.Pime és un programa d’implantació de la Responsabilitat Social a les PIMES catalanes Està promogut per Respon.cat, el Consell de Cambres de Comerç i el Departament

Novetats

Respon.cat convidada en el cafè tertulia per a fundraisers professionals “Aliances, pimes i tercer Sector”

Respon.cat convidada en el cafè tertúlia per a fundraisers professionals que tindrà lloc el proper 22 de novembre sobre “Aliances, pimes i tercer Sector”. Et convidem a una tarda inspiradora

Últimes notícies

Respon.cat posa en marxa el curs de formació de responsabilitat social per a empreses membres

• Respon.cat posa en marxa un curs de formació en responsabilitat social per a les empreses membres on es tractaran àrees clau d’RSE en format tallers. • Aquest curs respon