MartiDerm treballa amb el col·lectiu mèdic i farmacèutic, i en aquests moments la nostra voluntat es donar-los suport amb tot el que estigui a les nostres mans.
Les nostres possibilitats d'ajuda son:
- Gel hidroalcohòlic : tenim capacitat de producció molt reduïda degut a l'escassetat d'alcohol; hem pogut fabricar 2500 unitats de 75 ml.
- Crema de mans intensiva: es apropiada per a reparar la sequedat de les mans desprès de l'us intensiu del gel i d'altres desinfectants. I també es el nostre producte solidari! el 100% del benefici es destina a projectes d'ajuda.
Les accions de donació que tenen en marxa fins el moment:
1- Kit de suport dermatológic MartiDerm pel Covid-19
kit de 3 productes amb les següents funcions:
- 1 gel desinfectant hidroalcohólic75 ml (prevenció)
-1 crema de mans intensiva 50 ml (cura)
-3 pegats de crema Legvas per a cames cansades (descans)
S'han fabricat 2500 kits i enviat a Creu Roja per a distribuir entre el seu personal que realitza tant feines d'atenció directa com de suport logístic: es un bon kit de prevenció, cura i descans!

2- Crema de mans
Donació de 15.000 unitats de crema de mans a les farmàcies, també com a suport per a l'activitat que estan realitzant.
RECURSOS DE COMUNICACIO
Posar a disposició informació i assessorament sobre hàbits saludables
En els propers dies es publicarà una nova landing a la nostra web amb enllaços a xarxes socials per a facilitar cures en els aspectes de la pell, alimentació saludable i exercici físic. En els tres aspectes s'han desenvolupat continguts propis per a MartiDerm. En la cura de la pell oferim un suport personalitzat que anomenem "skin coach". Ajudem a cuidar la nostra salut en els moments mes delicats!