Suara habilita un web especial amb informació sobre Coronavirus i un telèfon d’atenció ciutadana

Suara habilita un web especial amb informació sobre Coronavirus i un telèfon d’atenció ciutadana

  • Suara Cooperativa ha posat en marxa el repte #JoSocSocial per posar en valor la tasca del sector social la implicació ciutadana amb la comunitat.
  • A travès d'una pàgina web específíca es donarà reposta de manera àgil i amb informació permanentment actualitzada.

Suara Cooperativa ha habilitat una pàgina web especial sobre el Coronavirus (coronavirus.suara.coop) per aportar informació de servei sobre l’estat d’alarma i recomanacions a la ciutadania, orientades especialment al període de confinament. El portal inclou articles i vídeos adreçats especialment a l’atenció a la infància i gent gran, així com recomanacions per al benestar i el teletreball. Es tracta d’un portal en actualització constant per donar una resposta àgil.

Aquest portal es complementa amb el telèfon d’atenció ciutadana #SuaraRespon, per donar resposta dels dubtes socials que puguin generar la situació d’excepcionalitat actual. El número de telèfon 937.069.017 està operatiu de dilluns a diumenge, de les 10 del matí a les 6 de la tarda.

#JoSocSocial: un repte per posar en valor la tasca del sector social i el compromís ciutadà

#JoSocSocial és el repte que Suara Cooperativa ha llançat coincidint amb la declaració de l’estat d’alarma, una iniciativa que vol posar en valor la tasca que està desenvolupant aquests dies el sector social i el compromís de tota la ciutadania. El repte consisteix en explicar a les xarxes socials les accions que s’han fet durant el dia en benefici de la comunitat, utilitzant l’etiqueta #JoSocSocial, nominant un familiar, amic o amiga, i mencionant @suaracoop. En els primers dies de funcionament s’han conegut iniciatives com penjar poesia a l’escala, ajudar gent gran a pujar la compra a casa o baixar les escombraries d’una veïna.

Us podria interessar també

Sense categoria

Acte de cloenda de l’RSE.Pime 2018 i llançament de la nova edició

El proper 19 de juny se celebra l’acte de cloenda de l’RSE.Pime 2018 i llançament de la nova edició. En aquest acte es farà un reconeixement a les pimes participants i una crida per

Novetats

Tàndem Marketplace Social organitza visites empresarials a entitats ambientals. Inscriu-te ja!

Tàndem Marketplace Social, empresa membre de Respon.cat, organitza visites empresarials a entitats ambientals. La primera visita serà el proper 20 de maig a un dels projectes de l’Associació am biental

Sense categoria

Lavola rep el segell de "Pime innovadora"

Lavola, empresa membre de Respon.cat, ha rebut el segell de PIME Innovadora que atorga la Direcció General d’Innovació i Competitivitat del Ministeri d’Economia i Competitivitat Aquest reconeixement està concebut per