Respon.cat col·labora en el XIII Seminari Immigració i Europa

targetó_SIME

    • Els propers 6 i 20 de novembre tindran lloc dues sessions sobre "La gestió de la diversitat en els centres educatius" i "La diversitat a l'empresa:el repte del s.XXI" en el marc del XIII Seminari Immigració i Europa.
    • L’acte està organitzat per la Fundació Acsar i Respon.cat hi presta col·laboració perquè la cohesió social és un dels vuit focus de l’RSE que s’han identificat en el projecte Focus de l’RSE a Catalunya.

Amb motiu d’aquesta col·laboració, Suara Cooperativa, membre de Respon.cat, exposarà el seu model de gestió de la diversitat en la segona sessió dins el cicle "Cap a una empresa culturalment diversa: casos i pràctics", i Josep Maria Canyelles, responsable de Respon.cat farà una ponència sobre els "Compromisos amb la diversitat en l'àmbit laboral".

Sessió 2: La diversitat a l'empresa: el repte del s.XXI

20 de novembre de 2015  - Palau Macaya

8.45 - 9.00 h Acreditacions

9.00 - 9.45 h Taula de benvinguda

  • Jordi López, patró de la Fundació ACSAR
  • Jaume Lanaspa, patró de la Fundació bancària "La Caixa"
  • Lola López, comissionada d'Immigració, Interculturalitat i Diversitat de l'Ajuntament de Barcelona
  • Xavier Bosch, director General per a la Immigració de la Generalitat de Catalunya

9.45 - 11.00 h Compromesos amb la diversitat en l'àmbit laboral

  • Josep Maria Canyelles, coordinador de Respon.cat
  • Ghassan Saliba, representant de CCOO
  • David Papiol, representant de la UGT
  • Ramon Vila, director de la Fundació PIMEC-Acció Social

11.00 -11.30 h Pausa-cafè

11.30 - 13.15 h Cap a una empresa culturalment diversa. Casos pràctics

  • Laia Bonastra, responsable de desenvolupament de persones. Suara Cooperativa
  • Antoni Condal Tomàs, director RR.HH i RR.PP. Grup Alimentari GUISSONA
  • Marc Biosca, àrea d'acollida lingüística a Plataforma per la Llengua: "El català a l'acollida i l'empresa"

13.15 - 13.30 h Cloenda

A càrrec de Carles Campuzano, president de la Fundació ACSAR

Accés al programa en pdf

Targetó

Informació bàsica

  • Lloc: Sala Macaya del Palau Macaya (Passeig de Sant Joan, 108 Barcelona)
  • Data i hora: 20 de novembre 2015 de 8.45 a 13.30 h
  • Confirmacions a: facsar@fundacioacsar.org

LogosCombinatsFacsar_Respon.cat

Us podria interessar també

[ARTICLE] Empreses amb una cultura avançada de la responsabilitat cap a la societat i de la mediació

Aquest proper dimarts tindrà lloc una jornada sobre Mediació i RSE, amb ponents de primer nivell. Aquesta Jornada serà una gran oportunitat per a aprofundir en la dimensió compartida d’aquestes dues

Incognos, anàlisi estratègica

Enfoca l’estratègia de negoci. Adapta-la a les necessitats de la teva clientela Perquè una empresa creixi és vital que sàpiga connectar amb els seus clients, i per això és necessari

[Esdeveniment] Conferència Europea Capitalisme Conscient

El proper 9 de juliol se celebra la Conferència Europea Capitalisme Conscient a IESE Barcelona. El moviment Calitalisme Conscient promou el compromís de les organitzacions en elevar la humanitat a través