Premis respon.cat 2018
- Home
- Premis
- Edicions anteriors
- Premis respon.cat 2018
Premis respon.cat | 2018
Les organitzacions guanyadoras dels Premis Respon.cat 2018 són:
PREMI RESPON.CAT


RECONEIXEMENT RESPON.CAT


Els Premis Respon.cat 2018 al Territori Socialment Responsable es va atorgar al Barri de Marianao de Sant Boi de Llobregat. La Fundació Marianao és una entitat social que des de l’any 1985 desenvolupa projectes socials i educatius al servei de tota la comunitat, treballant de manera preferent amb aquelles persones que pateixen situacions de vulnerabilitat social a partir d’un model d’intervenció comunitària, d’atenció integral i apoderament. El seu àmbit d’intervenció preferent és la realitat local de Sant Boi de Llobregat i la comarca del Baix Llobregat.
L’experiència de més de mig segle en el sector de l’hostaleria permet al Grup Andilana conèixer en profunditat les necessitats de la clientela. El 1958 Herminia Camós i el seu fill Lluís van inaugurar l’Hostal Vostra Llar a Palamós i el 1992 van fer un salt a Barcelona amb La Fonda. Avui el Grup Andilana disposa de 35 restaurants en diferents ciutats i 6 hotels amb personalitat pròpia: espais càlids i innovació culinària a força de tradició i productes frescos de mercat. D’aquesta manera es van assentar les bases d’un concepte que suma la bona cuina tradicional a preus assequibles, dins d’un ambient sofisticat, elegant i molt acollidor.
Playbrand és una agència i consultoria de màrqueting especialitzada en el posicionament de marques en entorns digitals.
Missió: Playbrand ajuda les marques i les organitzacions a comprendre les regles dels entorns online, a integrar-les en la seva cultura empresarial i a dissenyar objectius, accions i projectes amb ADN digital i per al nou consumidor.

Iniciativa empresarial per al desenvolupament de la responsabilitat social a Catalunya
Cercador
LA MEVA COMUNITAT
EMPRESES MEMBRES

“L'RSC és el nostre ADN”


“Fer bé la feina i fer el bé amb la feina que desenvolupem”

“Ètica i filantropia”

“Que el progrés econòmic vagi acompanyat de progrés social i equilibri territorial”

“Ara més que mai RESPON per una Responsabilitat Social oberta a tothom”

“Gent i empreses amb valors, ètica i responsabilitat és futur”

“Responsabilitat Social permanent,
365 dies l’any”

“L’RSE no es limita a l’acció, també és un marc des d’on repensar la societat”

"Una part del pensament trascendent en la gestió empresarial"

“Compromís per a tothom. Cal donar una mica. Simplement és el cal fer-ho. Compromís des de dalt fins a baix”

“Tothom som corresponsables del que passa al nostre entorn i al món en general, hem de comunicar el que fem per donar exemple”

“L’RSE no es limita a l’acció; també és un marc des d’on repensar la societat”


“Tan de bo la filantropia arribi cada cop més lluny”


“La empresa pasa a ser una entidad activa y colaborativa con la sociedad y el medio ambiente. Un tejido empresarial sostenible genera una producción similar y un consumidor consciente, dando prioridad a éstas a la hora de comprar”

"La Responsabilitat Social és un dels valors i principis bàsics del nostre sistema de gestió. L’entenem com un eix transversal que implica tots els nivells de l’organització i se centra en l’aportació de valor pels nostres grups d’interès."

“Malgrat tot, estem al bon camí i queda molt per recórrer. Avancem!”


“La responsabilitat empresarial comença
per la responsabilitat i el compromís
personal amb la societat i
les persones que ens envolten”

“Cal treballar per incrementar el nivell ètic de la classe empresarial. RSC, eina que condueix a tot un canvi organitzacional en benefici de persones i medi ambient”

“Compromís compartit per a la transformació social”

“Ha sido una jornada muy enriquecedora,
de diálogo y cambio de impresiones,
la esencia de la RSC”

“Formar, investigar i transferir coneixement per transformar les persones, les organitzacions i la societat cap a la responsabilitat social i la sostenibilitat”


“Després de la superació de la crisi empresarial, ara toca impulsar la Responsabilitat Social sense excuses”

“Hem d’entendre que la societat,
cada cop menys, acceptarà una empresa que
no sigui coherent i socialment responsable, i aquest ha de ser un dels motius per a les empreses que encara no hi creuen”



Ser socialment responsable no és una qualitat, és una obligació.

“El benefici social ha d’estar en l’ADN de qualsevol empresa que es consideri saludable”



“La majoria de marques no importen a la gent. No poden continuar basant la competitivitat en eines tradidicionals. Ja no n'hi ha prou de dir el que fan, han de fer el que diuen i convertir l'RSE en un valor competitiu i eix transformador”

“És la manera d'entendre el paper de l'empresa dins la societat, que determina els seus objectius, accions i estratègia”

“La nostra organització ha de ser una part harmoniosa d'un sistema més ampli: un món que podem contribuir a fer millor a través de les persones i el medi ambient”

“Una part de l'ADN de l’empresa i un compromís amb la societat”

“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”

“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”