Memòries
Memòries
Respon.cat es va constituir com a associació al 2015, després de començar a funcionar uns mesos abans provisionalment. Durant aquests anys la iniciativa s'ha materialitzat, ha posat en marxa els primers programes i ja disposa de més de 100 empreses membres.
Com a exercici de transparència s’elabora una memòria anual que mostra l’activitat de l’associació i posa de manifest que no solament es tracta d’un espai de treball en xarxa per a les empreses associades sinó que també té la vocació de projectar el seu missatge i fer-lo arribar al conjunt del teixit empresarial i la societat catalana.
Iniciativa empresarial per al desenvolupament de la responsabilitat social a Catalunya
Cercador
LA MEVA COMUNITAT
Propers esdeveniments
- Com desplegar una RSE amb sentit i propòsit orientada a la competitivitat empresarial, amb Cristian Rovira el proper 20 de juny
- RESERVA D’AGENDA – 27 de juny: acte de llançament Manifest per una Economia amb Propòsit
EMPRESES MEMBRES

“Tan de bo la filantropia arribi cada cop més lluny”

“El benefici social ha d’estar en l’ADN de qualsevol empresa que es consideri saludable”

“Malgrat tot, estem al bon camí i queda molt per recórrer. Avancem!”

“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”


“Ètica i filantropia”


“Una part de l'ADN de l’empresa i un compromís amb la societat”

“Compromís compartit per a la transformació social”

“Ha sido una jornada muy enriquecedora,
de diálogo y cambio de impresiones,
la esencia de la RSC”


“La responsabilitat empresarial comença
per la responsabilitat i el compromís
personal amb la societat i
les persones que ens envolten”

“És la manera d'entendre el paper de l'empresa dins la societat, que determina els seus objectius, accions i estratègia”

“Després de la superació de la crisi empresarial, ara toca impulsar la Responsabilitat Social sense excuses”


“Formar, investigar i transferir coneixement per transformar les persones, les organitzacions i la societat cap a la responsabilitat social i la sostenibilitat”

“La nostra organització ha de ser una part harmoniosa d'un sistema més ampli: un món que podem contribuir a fer millor a través de les persones i el medi ambient”



“Que el progrés econòmic vagi acompanyat de progrés social i equilibri territorial”

“Educació, sensibilització i compromís ètic de les empreses”

“Hem d’entendre que la societat,
cada cop menys, acceptarà una empresa que
no sigui coherent i socialment responsable, i aquest ha de ser un dels motius per a les empreses que encara no hi creuen”

“L’RSE no es limita a l’acció, també és un marc des d’on repensar la societat”

Ser socialment responsable no és una qualitat, és una obligació.

“Fer bé la feina i fer el bé amb la feina que desenvolupem”

“Ara més que mai RESPON per una Responsabilitat Social oberta a tothom”

"La Responsabilitat Social és un dels valors i principis bàsics del nostre sistema de gestió. L’entenem com un eix transversal que implica tots els nivells de l’organització i se centra en l’aportació de valor pels nostres grups d’interès."

“Responsabilitat Social permanent,
365 dies l’any”


“Compromís per a tothom. Cal donar una mica. Simplement és el cal fer-ho. Compromís des de dalt fins a baix”

“La majoria de marques no importen a la gent. No poden continuar basant la competitivitat en eines tradidicionals. Ja no n'hi ha prou de dir el que fan, han de fer el que diuen i convertir l'RSE en un valor competitiu i eix transformador”


“L'RSC és el nostre ADN”


“Tothom som corresponsables del que passa al nostre entorn i al món en general, hem de comunicar el que fem per donar exemple”

“Cal treballar per incrementar el nivell ètic de la classe empresarial. RSC, eina que condueix a tot un canvi organitzacional en benefici de persones i medi ambient”

"Una part del pensament trascendent en la gestió empresarial"

“Gent i empreses amb valors, ètica i responsabilitat és futur”

“L’RSE no es limita a l’acció; també és un marc des d’on repensar la societat”

“La empresa pasa a ser una entidad activa y colaborativa con la sociedad y el medio ambiente. Un tejido empresarial sostenible genera una producción similar y un consumidor consciente, dando prioridad a éstas a la hora de comprar”