Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

  • Amb el lema "Ara que no estem tan junts, estem més a prop que mai" Amat. alinea les seves polítiques i accions a la situació actual d'acord amb les recomanacions d'institucions i autoritats sanitàries.
  • Des de dilluns 16 l'equip Amat. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

En resposta al brot de COVID-19 Amat. han alineat les seves polítiques i accions perquè complim plenament amb les recomanacions rebudes de les Institucions, Autoritats sanitàries, Col·legis Professionals i Associacions Empresarials, ja que creuen fermament que per responsabilitat social i professional cal que es prenguin les mesures necessàries que ajudin al control de la propagació del COVID-19.

La prioritat més important és el benestar dels seus empleats, clients i proveïdors. Per això des del passat dilluns 16 de març i fins nou avís, les oficines romanen tancades i l'equip Amat
. es troba treballant en remot prestant servei dins l’horari habitual i pels canals de contacte habituals (mail, telèfon, web).

A més, han habilitat un nou espai al web on es poden trobar les principals qüestions sorgides arran d'aquesta nova situació: AMAT-FAQ/COVID-Q19

 

Us podria interessar també

Sense categoria

Pisarello rep Respon.cat i comparteixen la voluntat de treballar per un teixit empresarial més compromès amb la responsabilitat social

Respon.cat i l’alcalde en funcions de Barcelona exploren vies de col·laboració per fer de Barcelona un Territori Socialment Responsable La Junta directiva de Respon.cat ha mostrat la voluntat d’establir aliances amb

Sense categoria

Per què considerem que la creació de Respon.cat és estratègica?

És un projecte de país i pot ser un projecte de referència en la capacitat de mostrar unaimplicació de l’empresariat en la societat, imillorar la reputació de l’activitat empresarial, una manera d’articular lacol·laboració entre

Últimes notícies

[Entrevista] Mercè Casals: vam ser visionaris quan dèiem que calia crear comunitat com a motor de transformació social

Recull d’entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat en el el marc de col·laboració amb Corresponsables, media partner especialitzat en RSE i empresa membre de l’Associació. Aquestes entrevistes mostren algunes