Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional
Us podria interessar també
Respon.cat se suma a la Setmana dels Horaris i expressa el compromís d’aplicar criteris de reforma horària
El Programa RSE.Pime es veurà afectat en la propera edició per aquests criteris. Ja s’han tingut en compte en els actes que Respon.cat organitza Del 6 al 10 de juny
[Entrevista] Joan Cavallé, director de Caixa d’Enginyers “el context financer disruptiu afavorirà l’aparició de noves iniciatives de contingut social”
Amb motiu del Dia Internacional de les Cooperatives Respon.cat ha entrevistat a Joan Cavaller, director general de Caixa d’Enginyers. Joan Cavaller afirma que “en un context financer disruptiu com el
L’Escola Superior de Comerç Internacional (UPF) ja és membre de Respon.cat
L’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI UPF) s’ha incorporat com a membre de Respon.cat, iniciativa empresarial que ja acull trenta-set empreses d’àmbits i dimensions molt diverses, totes caracteritzades pel compromís