L’actual entorn volàtil, incert, complex, ambigu obliga les empreses a mirar cap a un nou paradigma empresarial
- Maria Eugènia Bailach, socia Auditora d’AUREN i encarregada de la Direcció i Desenvolupament de l’Àrea d’auditoria de la firma en les oficines de Barcelona, va participar a la sessió de Formació en RSE de Respon.cat.
- El Programa de formació en RSE està concebut per capacitar a partir de tallers fets per altres empreses membres, cosa que aporta valor d’aprenentatge compartit.
El 26 de novembre vam tenir la quarta sessió del Programa de formació en RSE de Respon.cat que va tractar com “Incorporar normes i sistemes de gestió d’RSE” amb la convidada d’excepció Maria Eugènia Bailach, socia Auditora d’AUREN i encarregada de la Direcció i Desenvolupament de l’Àrea d’auditoria de la firma en les oficines de Barcelona.
M. Eugènia Bailach ens va comentar quines son les lleis actuals de rendició de comptes de les empreses i quines són d’obligat acompliment. Però més enllà d’això, ens va parlar de la importància de mesurar el que fem per poder posar-nos objectius i comprar-nos amb nosaltres mateixos i amb altres empreses del sector. També va dedicar part de la sessió a explicar els instruments de rendició de comptes del sector no lucratiu que va ser molt interessant ja que al programa tenim varies entitats del tercer sector.
Respon.cat organitza anualment el Programa de formació en RSE que té per objectiu capacitar les persones que dirigeixen o gestionen l’RSE aportant-los els coneixements i metodologia necessària per millorar l’exercici de la funció DiRSE.
La metodologia del programa també pretén generar un espai d’intercanvi entre les persones participants, de manera que es puguin intercanviar i analitzar bones pràctiques i es desenvolupin maneres innovadores d’abordar els reptes.
Podeu demanar més informació a formació@respon.cat
Entrades relacionades:
- Amb les aliances tothom hi guanya! #ODS17
- Una comunicació interna fresca i propera contribueix a millorar la gestió dels equips
- El nou paradigma organitzacional es basa en la confiança i l’empoderament de les persones
- L’actual entorn volàtil, incert, complex, ambigu obliga les empreses a mirar cap a un nou paradigma empresarial
- Els “qui, què, com” de la relació amb els grups d’interès a la 3a sessió del Programa de Formació en RSE de Respon.cat
- La frontera entre legalitat i ètica: el que és legal no és necessàriament ètic
Us podria interessar també
Promoció d’hàbits saludables: beneficis per a les persones i les empreses
El taller “Com podem promoure hàbits saludables a l’empresa?”organitzat per Respon.cat i amb la col·laboració de la Fundació Claror en la cessió d’espais i organització, ha posat de manifest com
[Vídeo] Calidad Pascual, per abordar la gestió de la crisi el primer són les persones
Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives
Coneixem els secrets d’HP visitant les seves instal·lacions de Sant Cugat
Divendres 27 de setembre vam visitar HP Barcelona, empresa membre de Respon.cat, a Sant Cugat. Ens va rebre Ramon Pastor, Global Head and General Manager at HP, i María Carrá