Jornada “La responsabilitat social de l’empresa amb el territori i la comunitat”

El proper dijous 7 de març tindrà lloc la jornada virtual “La responsabilitat social de l’empresa amb el territori i la comunitat”.

Respon.cat organitza una sessió d’aquesta temàtica oberta a les empreses, tant les membres com les no membres.

En aquesta sessió comptarem amb Ferran Casamitjana Domènech, Cap d’RSC i Compliment Normatiu a Càritas Barcelona, i Laura Gracia Guardiola, Responsable d’RSC a la Fundació Privada Ilersis.

La responsabilitat social de l’empresa amb el territori i la comunitat

També per a empreses no membres de Respon.cat

Es tracta d’una sessió de tres hores en format online que s’emmarca en el Programa de formació en RSE gratuït per a les empreses membres. Per a les empreses no membres cada sessió té un cost de 50€. 
    • ? Dijous 7 de març
    • ⏰ 9.00-11.50h
    • ? Virtual

Inscripcions obertes (9. La responsabilitat social de l’empresa amb el territori i la comunitat)


Respon.cat organitza anualment el Programa de formació en RSE que té per objectiu capacitar les persones que dirigeixen o gestionen l’RSE aportant-los els coneixements i metodologia necessària per millorar l’exercici de la funció DiRSE.

Els continguts d’RSE són aportats per empreses membres de l’associació, expertes en les matèries clau que s’aborden, amb l’objectiu de compartir coneixement i experiències i reforçar així les relacions de les empreses Respon.cat, alhora que s’aporten continguts pràctics de sectors i activitats diverses.

La metodologia del programa pretén generar un espai d’intercanvi entre les persones participants, de manera que es puguin intercanviar i analitzar bones pràctiques i es desenvolupin maneres innovadores d’abordar els reptes.

Us podria interessar també

Últimes notícies

Economia circular, cap a un nou paradigma més respectuós amb l’aigua i el medi ambient

Aigües de Barcelona i Lavola Anthesis han participat en la desena sessió de Formació en RSE de Respon.cat parlant sobre com avançar en el paradigma de l’economia circular. El Programa de

Últimes notícies

“Les empreses compromeses guanyen competitivitat, confiança i fidelització de la seva clientela”, diu Josep Sánchez Llibre, president de Foment del Treball

“Les empreses compromeses guanyen competitivitat, confiança i fidelització de la seva clientela”, diu Josep Sánchez Llibre, president de Foment del Treball, a qui hem entrevistat en el marc de les

Últimes notícies

El Diari ARA recull les històries personals de confinament: explica’ls la teva!

Davant la demanda del Govern de confinament, el diari ARA, empresa membre de Respon.cat,  llança una crida per recollir les històries de confinament de la ciutadania. S’ha habilitat una plataforma