Jornada “La gestió responsable de l’equip humà i gestió de la diversitat”
- El proper dijous 8 de febrer tindrà lloc la sessió virtual Jornada “La gestió responsable de l’equip humà i gestió de la diversitat”.
- Respon.cat organitza una sessió d’aquesta temàtica oberta a les empreses, tant les membres com les no membres.
- En aquesta sessió comptarem amb Patrícia Guardiola Cros, Sòcia-Directora d’ASEMON consultors laborals, que ens parlarà de la gestió responsable de l’equip humà, i Miquel Àngel López Sampietro, director de la Fundación Grupo SIFU, que tractarà la gestió de la diversitat.
També per a empreses no membres de Respon.cat
- ? 8 de febrer 2024
- ⏰ 9.00-11.50h
- ? Virtual
Inscripcions obertes (7. La gestió responsable de l’equip humà i gestió de la diversitat)
Els continguts d’RSE són aportats per empreses membres de l’associació, expertes en les matèries clau que s’aborden, amb l’objectiu de compartir coneixement i experiències i reforçar així les relacions de les empreses Respon.cat, alhora que s’aporten continguts pràctics de sectors i activitats diverses.
La metodologia del programa pretén generar un espai d’intercanvi entre les persones participants, de manera que es puguin intercanviar i analitzar bones pràctiques i es desenvolupin maneres innovadores d’abordar els reptes.
About author
Us podria interessar també
Entrevista a Jeroni Ferrer, director assistencial de l’ABS Alt Camp Oest, amb motiu del Dia intenracional de la micro, petita i mitjana empresa
Amb motiu del Dia internacional de la micro, petita i mitjana empresa entrevistem al director assistencial de l’Àrea Bàsica de Salut Alt Camp Oest (CAP Alcover, Tarragona), Jeroni Ferrer. Ferrer
[Vídeo] Vector5, nosaltres també sumem per frenar el coronavirus!
Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives que
Ja pots inscriure el teu equip a l’11a Magic Line SJD!
Sant Joan de Déu, organització membre de Respon.cat, obre inscripcions de l’11a edició de la Magic Line SJD Us animem a implicar treballadors, familiars, col·laboradors o amistats per caminar plegats