Jornada “El lideratge i les persones com a elements clau a l’hora d’aplicar normes i sistemes de gestió en RSE”

  • El proper 11 de gener tindrà lloc la sessió virtual Jornada “El lideratge i les persones com a elements clau a l’hora d’aplicar normes i sistemes de gestió en RSE”
  • Respon.cat organitza una sessió oberta a les empreses sobre les virtuts i els reptes a l’hora d’aplicar normes i sistemes de gestió en RSE i la legislació actual de l’Estat de la Informació No Financera.
  • En aquesta sessió comptarem amb Maria Eugènia Bailach i Aspa, sòcia d’Auditoria del Grup Auren, i Josep Maria Miranda Garuz, director general d’ACEFAT, amb qui coneixerem la tendència actual en relacio a les normes i sistemes de gestió en RSE des de l’experiència i el coneixement pràctic.

Jornada curs sistemes de gestio RSE

També per a empreses no membres de Respon.cat

Es tracta d’una sessió de tres hores en format online que s’emmarca en el Programa de formació en RSE gratuït per a les empreses membres. Per a les empreses no membres cada sessió té un cost de 50€. 
  • ? 11 gener 2024
  • ⏰ 9.00-11.50h
  • ? Virtual

 

Inscripcions obertes (5. Incorporar normes i sistemes de gestió RSE)


Respon.cat organitza anualment el Programa de formació en RSE que té per objectiu capacitar les persones que dirigeixen o gestionen l’RSE aportant-los els coneixements i metodologia necessària per millorar l’exercici de la funció DiRSE.

Els continguts d’RSE són aportats per empreses membres de l’associació, expertes en les matèries clau que s’aborden, amb l’objectiu de compartir coneixement i experiències i reforçar així les relacions de les empreses Respon.cat, alhora que s’aporten continguts pràctics de sectors i activitats diverses.

La metodologia del programa pretén generar un espai d’intercanvi entre les persones participants, de manera que es puguin intercanviar i analitzar bones pràctiques i es desenvolupin maneres innovadores d’abordar els reptes.

About author

Us podria interessar també

Últimes notícies

Respon.cat engega curs amb un repertori d’actes i jornades sobre temes clau de l’RSE

Quatre esdeveniments que tindran lloc en les properes setmanes que han de permetre reflexionar sobre ètica, parlar del benestar emocional de les organitzacions, debatre sobre la transversalitat dels ODS en

Últimes notícies

Oferta laboral: Tècnic/a de gestió amb responsabilitat sobre els programes i accions i funcions de coordinació general

Respon.cat busca un/a coordinador/a amb alta capacitat de gestió i lideratge operatiu per garantir el bon funcionament de l’organització en el seu dia a dia. Aquesta figura serà clau per

Últimes notícies

Tercera edició del Taller sobre Propòsit empresarial per a les empreses membres

Respon.cat proposa la 3a edició d’aquest taller que consta de dues sessions per a les empreses membres per definir el seu propòsit empresarial. Les dues sessions del taller presencial es