Taller sobre Bones pràctiques en reforma horària
Sergi Ariño, responsable de persones i Montse Ramon, responsable de planificació estratègica d‘Indústries Tapla, empresa reconeguda per les bones pràctiques en reforma horària, han fet una breu exposició de l’anàlisi que van dur a terme abans d’implementar mesures per millorar la gestió del temps a l’organització. En el taller debat, que ha estat moderat per Marta Junqué, co-coordinadora de la Barcelona Time Use Initiative for a Healthy Society, han aprofundit en la importància d’aquesta anàlisi prèvia per aconseguir la complicitat i la implicació de l’equip de treball que ha estat la clau de l’èxit de les mesures aplicades. Ramon afirma “hem escoltat les propostes de les persones que treballen en els diferents departaments ja que són qui millor coneix la dinàmica de treball”. Ariño ha posat en valor la capacitat que d’articular la voluntat de l’empresa per vetllar pel benestar de les persones que hi treballen sense descuidar la sostenibilitat empresarial, això els ha permès explorar amb molta llibertat i fer propostes trencadores amb bons resultats per a totes les parts.
About author
Us podria interessar també
RESERVA D’AGENDA – 20 de juny: acte de cloenda de l’RSE.Pime 2021-22 i llançament de la nova edició
El proper 20 de juny celebrem l’acte de cloenda de RSE.Pime 2021-22 i llançament de la nova edició a la Casa LLotja de Mar de Barcelona En aquest acte es
“Herramientas para la vida” de Clara Brull, el kit perfecte per millorar la qualitat de vida
Clara Brull, fundadora i Ceo de l’empresa membre Grup CBS Quality presenta el llibre “Herramientas para la vida” Amb aquest llibre coneixerem 62 eines que ens poden aportar més autocontrol,
Mullor Facility Services, neteja i desinfecció
Mullor es dedica a gestionar i formar persones i equips que porten a terme serveis a casa dels nostres clients. Una de les principals àrees d’activitat i d’ocupació de professional