Taller sobre bones pràctiques en RSE per empreses grans
Anna Nicolau, codirectora de l’Àrea de Desenvolupament de servei de Suara, empresa gran premiada per la seva trajectòria en RSE, ha destacat la resposta que van tenir davant la Covid-19, ja que tot i la seva dimensió van mostrar molta agilitat de reacció en front d’un escenari advers gràcies a tenir molt integrats processos de governança democràtica i treball participat que els dota d’una gran flexibilitat i eficiència. David Cos, president del Grup Clade, ha presentat Suara Cooperativa en el taller debat reforçant la idea que apuntava Nicolau definint Suara com una organització gran i una gran organització pel gran impacte que genera en el seu àmbit d’actuació que és el servei a les persones i pel model amb el qual es gestiona que es basa en el principi cooperatiu de posar les persones al centre, les de dins l’organització i les de fora. Vegeu fitxa i vídeo.
Us podria interessar també
VÍDEO Reportatge del programa RSE.Pime 2021 2022
Vídeo sobre l’edició 2021-2022 del programa RSE.Pime on els recullen les impressions de les persones participants en el programa i algunes declaracions institucionals que conviden les empreses a gestionar la
[Vídeo] Efebé proposa el teletreball saludable: com adaptar la oficina a casa durant el confinament
Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives
[Vídeo] Grupo Sifu, la responsabilitat d’estar a primera línia per superar la situació de crisi
Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives que