Taller sobre bones pràctiques en RSE per empreses grans
Anna Nicolau, codirectora de l’Àrea de Desenvolupament de servei de Suara, empresa gran premiada per la seva trajectòria en RSE, ha destacat la resposta que van tenir davant la Covid-19, ja que tot i la seva dimensió van mostrar molta agilitat de reacció en front d’un escenari advers gràcies a tenir molt integrats processos de governança democràtica i treball participat que els dota d’una gran flexibilitat i eficiència. David Cos, president del Grup Clade, ha presentat Suara Cooperativa en el taller debat reforçant la idea que apuntava Nicolau definint Suara com una organització gran i una gran organització pel gran impacte que genera en el seu àmbit d’actuació que és el servei a les persones i pel model amb el qual es gestiona que es basa en el principi cooperatiu de posar les persones al centre, les de dins l’organització i les de fora. Vegeu fitxa i vídeo.
Us podria interessar també
[Vídeo] A Mullor hem abordat la crisi aportant solucions adaptades a cada situació
Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives
[Vídeo] Pallars Jussà: reconeixement Respon.cat per territori socialment responsable
Jornada de Transferència de Bones pràctiques de les guanyadores dels Premis Respon.cat 2021 TALLER: 12-13h Territori socialment responsable La comarca del Pallars Jussà ha rebut el reconeixement Respon.cat per territori
Respon.cat parla de propòsit empresarial i RSE a la jornada organitzada per la UOC a Salt
El passat 29 de novembre Respon.cat va participar en el “Cicle Reptes. El poder dels negocis amb propòsit”, organitzat per la UOC, empresa membre de l’associació. Santi Mallorquí, CEO d’Organic