Anna Nicolau, codirectora de l’Àrea de Desenvolupament de servei de Suara, empresa gran premiada per la seva trajectòria en RSE, ha destacat la resposta que van tenir davant la Covid-19, ja que tot i la seva dimensió van mostrar molta agilitat de reacció en front d’un escenari advers gràcies a tenir molt integrats processos de governança democràtica i treball participat que els dota d’una gran flexibilitat i eficiència. David Cos, president del Grup Clade, ha presentat Suara Cooperativa en el taller debat reforçant la idea que apuntava Nicolau definint Suara com una organització gran i una gran organització pel gran impacte que genera en el seu àmbit d’actuació que és el servei a les persones i pel model amb el qual es gestiona que es basa en el principi cooperatiu de posar les persones al centre, les de dins l’organització i les de fora. Vegeu fitxa i vídeo.
Taller sobre bones pràctiques en RSE per empreses grans
truqueu-nos al +34 93 677 1000 info@respon.cat
-
[Vídeo] Suara: premi Respon.cat a la trajectòria del compromís en RSE per a empreses grans
| newsletter
Jornada de Transferència de Bones pràctiques de les guanyadores dels Premis Respon.cat 2021 TALLER: 10-11h Bones pràctiques en RSE...
-
Les empreses que vetllen per la sostenibilitat capten talent jove, segons Josep Santacreu
| newsletter, Sense categoria, Últimes notícies, empreses membres, esdeveniments, reflexions i propostes
Una cinquantena de líders empresarials han debatut sobre els reptes que es plantegen en matèria de sostenibilitat i compromís...
-
La campanya #femNet està ben viva, t’hi sumes?
| newsletter, Últimes notícies, ambiental, ODS15ecosistemesterrestres, ODS3salutbenestar
Amb la campanya #femNet cuidem l’entorn i ens cuidem nosaltres Proposem de convidar les persones dels nostres equips a...
-
[Vídeo] Martiderm: hem bolcat esforços en assegurar el benestar dels nostres grup d’interès
| newsletter, Sense categoria, Últimes notícies, crisi, membres, reflexions i propostes, salutibenestar
Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un...
-
[Vídeo] CAP Les Hortes adequa l’àrea assistencial en tota la seva dimensió per donar resposta a la nova realitat
| newsletter, Sense categoria, Últimes notícies, crisi, membres, reflexions i propostes, salut, salut i seguretat
Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un...
-
L’exemple de KH Lloreda ens fa constatar que cada vegada més empreses incorporen sistemes d’organització més horitzontals
| Membres, newsletter, Novetats, Últimes notícies, bon govern, bones pràctiques, esdeveniments, gestió, lideratge, membres
El passat dimecres 10 d’abril va tenir lloc el col·loqui de Josep Maria Lloreda, president de KH Lloreda, en...
-
Respon.cat participarà a la 4a sessió #TardesFIDEMBBVA, ens hi acompanyeu?
| newsletter, Novetats, Últimes notícies, esdeveniments, ODS5igualtatgènere
Aquesta setmana Respon.cat participarà a la quarta sessió #TardesFIDEMBBVA. FIDEM, membre del Consell Social de Respon,cat, col·labora amb el...
-
[Entrevista] Toni Espinal: per a nosaltres la responsabilitat social és una actitud, una manera de fer que ha de marcar la nostra forma de procedir
| newsletter, Sense categoria, Últimes notícies, comunicació, membres, RSE
Recull d'entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat en el el marc de col·laboració amb Corresponsables, media partner especialitzat...