Taller sobre bones pràctiques en RSE per empreses grans

SuaraAnna Nicolau, codirectora de l’Àrea de Desenvolupament de servei de Suara, empresa gran premiada per la seva trajectòria en RSE, ha destacat la resposta que van tenir davant la Covid-19, ja que tot i la seva dimensió van mostrar molta agilitat de reacció en front d’un escenari advers gràcies a tenir molt integrats processos de governança democràtica i treball participat que els dota d’una gran flexibilitat i eficiència. David Cos, president del Grup Clade, ha presentat Suara Cooperativa en el taller debat reforçant la idea que apuntava Nicolau definint Suara com una organització gran i una gran organització pel gran impacte que genera en el seu àmbit d’actuació que és el servei a les persones i pel model amb el qual es gestiona que es basa en el principi cooperatiu de posar les persones al centre, les de dins l’organització i les de fora.  Vegeu fitxa i vídeo.

Us podria interessar també

Tarannà Viatges amb Sentit vol crear el llibre d’experiències de viatges, t’apuntes?

Tarannà Viatges amb Sentit, empresa membre de Respon.cat, vol crear un llibre digital amb un recull de les millors experiències de viatges, t’apuntes? Aquest recull es farà a partir de

Grupo Sifu, neteja i desinfecció

Grupo SIFU és el Centre Especial de Treball líder en la prestació de Facility Services socialment competitius. Amb més de 25 anys d’experiència i més de 4.500 professionals, el 89%

Ja pots inscriure el teu equip a l’11a Magic Line SJD!

Sant Joan de Déu, organització membre de Respon.cat, obre inscripcions de l’11a edició de la  Magic Line SJD Us animem a implicar treballadors, familiars, col·laboradors o amistats per caminar plegats