Taller sobre bones pràctiques en RSE per empreses grans
Anna Nicolau, codirectora de l’Àrea de Desenvolupament de servei de Suara, empresa gran premiada per la seva trajectòria en RSE, ha destacat la resposta que van tenir davant la Covid-19, ja que tot i la seva dimensió van mostrar molta agilitat de reacció en front d’un escenari advers gràcies a tenir molt integrats processos de governança democràtica i treball participat que els dota d’una gran flexibilitat i eficiència. David Cos, president del Grup Clade, ha presentat Suara Cooperativa en el taller debat reforçant la idea que apuntava Nicolau definint Suara com una organització gran i una gran organització pel gran impacte que genera en el seu àmbit d’actuació que és el servei a les persones i pel model amb el qual es gestiona que es basa en el principi cooperatiu de posar les persones al centre, les de dins l’organització i les de fora. Vegeu fitxa i vídeo.
Us podria interessar també
Participeu en les Jornades de Transferència 2023
Sobre les Jornades de Transferència. Es tracta d’un seguit de jornades que consten de: Sessió plenària + taller d’empresa gran (presencial) 5 tallers, un per cada categoria dels premis i
[Vídeo] A Mullor hem abordat la crisi aportant solucions adaptades a cada situació
Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives
[Vídeo] Amat immobiliaris reacciona de manera immediata per minimitzar l’impacte de la COVID19 vetllant pels seus grups d’interès
Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives que