Taller sobre bones pràctiques en RSE per empreses grans
Anna Nicolau, codirectora de l’Àrea de Desenvolupament de servei de Suara, empresa gran premiada per la seva trajectòria en RSE, ha destacat la resposta que van tenir davant la Covid-19, ja que tot i la seva dimensió van mostrar molta agilitat de reacció en front d’un escenari advers gràcies a tenir molt integrats processos de governança democràtica i treball participat que els dota d’una gran flexibilitat i eficiència. David Cos, president del Grup Clade, ha presentat Suara Cooperativa en el taller debat reforçant la idea que apuntava Nicolau definint Suara com una organització gran i una gran organització pel gran impacte que genera en el seu àmbit d’actuació que és el servei a les persones i pel model amb el qual es gestiona que es basa en el principi cooperatiu de posar les persones al centre, les de dins l’organització i les de fora. Vegeu fitxa i vídeo.
About author
Us podria interessar també
MútuaTerrassa, finalista del XIII Premi europeu de la prevenció de residus
MútuaTerrassa, empresa membre de Respon.cat, ha estat finalista del XIII Premi europeu de la prevenció de residus Aquests guardons reconèixen les iniciatives més destacades de la Setmana Europea per
[Vídeo] A SaóPrat ens hem reinventat per continuar donant servei a infants, joves i famílies malgrat el confinament
Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives
[Entrevista] Josep Ma Feliu: el RACC s’ha dotat de diferents polítiques i instruments per vetllar per la gestió responsable
Recull d’entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat en el el marc de col·laboració amb Corresponsables, media partner especialitzat en RSE i empresa membre de l’Associació. Aquestes entrevistes mostren algunes