Taller sobre bones pràctiques en RSE per empreses grans

SuaraAnna Nicolau, codirectora de l’Àrea de Desenvolupament de servei de Suara, empresa gran premiada per la seva trajectòria en RSE, ha destacat la resposta que van tenir davant la Covid-19, ja que tot i la seva dimensió van mostrar molta agilitat de reacció en front d’un escenari advers gràcies a tenir molt integrats processos de governança democràtica i treball participat que els dota d’una gran flexibilitat i eficiència. David Cos, president del Grup Clade, ha presentat Suara Cooperativa en el taller debat reforçant la idea que apuntava Nicolau definint Suara com una organització gran i una gran organització pel gran impacte que genera en el seu àmbit d’actuació que és el servei a les persones i pel model amb el qual es gestiona que es basa en el principi cooperatiu de posar les persones al centre, les de dins l’organització i les de fora.  Vegeu fitxa i vídeo.

About author

Us podria interessar també

newsletter

Grupo Sifu, neteja i desinfecció

Grupo SIFU és el Centre Especial de Treball líder en la prestació de Facility Services socialment competitius. Amb més de 25 anys d’experiència i més de 4.500 professionals, el 89%

newsletter

Respon.cat es reuneix amb el conseller de Drets Socials per abordar els grans reptes socials a Catalunya

La junta directiva de Respon.cat s’ha reunit amb el conseller de Drets Socials, Carles Campuzano i Canadés, i el director general d’Acció Cívica i Comunitària, Xavier Godàs Pérez. La trobada

newsletter

Suara coop, atenció sanitària

Suara ofereix serveis d’hospitalització a domicili, atenció pal·liativa, suport a malalties oncològiques i atenció a persones amb malalties cròniques avançades. Dissenya programes personalitzats d’atenció sanitària al domicili per garantir la