Taller sobre bones pràctiques en RSE per empreses grans

SuaraAnna Nicolau, codirectora de l’Àrea de Desenvolupament de servei de Suara, empresa gran premiada per la seva trajectòria en RSE, ha destacat la resposta que van tenir davant la Covid-19, ja que tot i la seva dimensió van mostrar molta agilitat de reacció en front d’un escenari advers gràcies a tenir molt integrats processos de governança democràtica i treball participat que els dota d’una gran flexibilitat i eficiència. David Cos, president del Grup Clade, ha presentat Suara Cooperativa en el taller debat reforçant la idea que apuntava Nicolau definint Suara com una organització gran i una gran organització pel gran impacte que genera en el seu àmbit d’actuació que és el servei a les persones i pel model amb el qual es gestiona que es basa en el principi cooperatiu de posar les persones al centre, les de dins l’organització i les de fora.  Vegeu fitxa i vídeo.

Us podria interessar també

La sisena edició dels Premis Respon.cat, els premis de l’RSE a Catalunya, tindrà lloc a Vilafranca

El  proper 10 de març a les 17.00h tindrà lloc l’Acte de lliurament dels Premis Respon.cat 2021 de reconeixement a l’RSE de Catalunya. L’associació empresarial Respon.cat escull Vinseum, el Museu de les Cultures del

Suara coop, atenció domiciliària

Els serveis d’atenció domiciliària de Suara Cooperativa ofereixen ajuda i acompanyament personalitzat a persones en situació de dependència, perquè puguin seguir vivint a casa amb total autonomia i seguretat: aixecar-se

[Entrevista] Clara Brull: amb l’RSE.Pime vam iniciar el nostre camí de la Responsabilitat Social

Recull d’entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat en el el marc de col·laboració amb Corresponsables, media partner especialitzat en RSE i empresa membre de l’Associació. Aquestes entrevistes mostren algunes