Quina diferència hi ha entre tenir un programa empresarial de voluntariat i fer accions de voluntariat?

  • Entrega dels premis Respon.cat 2018 a l'auditori de la Mercè de Girona.
    Fot: Toni Vilches

    El proper 5 de febrer tindrà lloc la Jornada de Transferència de bones pràctiques d’RSE amb empreses de referència que incorporen la Responsabilitat Social en la gestió estratègic.

  • Les persones assistents al taller debat tindran oportunitat de conèixer a fons el desenvolupament d'un programa empresarial de voluntariat amb Zurich Assegurances.
  • Dia i hora: 5 de febrer, 9.30 a 12.00h
  • Lloc: ESCI-UPF (Passeig Pujades, 1, Barcelona)
  INSCRIPCIONS

El Reconeixement Respon.cat 2018 al programa empresarial de voluntariat ha estat per Zurich, per la diversitat d’accions de voluntariat en les que impliquen als treballadors i treballadores de l’empresa en el marc d’un club de voluntariat, que institucionalitza el compromís de la companyia.

Zurich explicarà com desenvolupen el pla de voluntariat i respondrà els dubtes que es plantegin.

Us podria interessar també

Es busquen pimes amb implicació social! Hi impliqueu els treballadors?

Moltes pimes estan implicades en la comunitat i en matèries específicament socials: col·laborant amb entitats socials, aportacions econòmiques i en espècies, donacions de temps de persones… Pel que fa a

Respon.cat aquest vespre a El Punt Avui TV per parlar de persones, innovació, productivitat i RSE

Una de les dimensions més important de la Responsabilitat Social de les Empreses és la que fa referència a les persones, i de fet, per a moltes pimes, és l’àrea

Tarannà rep el Premi Alimara com a empresa pionera en el camp del turisme responsable i sostenible

Tarannà Viatges amb Sentit, empresa membre de Respon.cat, rep el Premi Alimara per la seva trajectòria professional en aquests 25 anys i per ser pioners del turisme responsable i sostenible