Quina diferència hi ha entre tenir un programa empresarial de voluntariat i fer accions de voluntariat?

  • Entrega dels premis Respon.cat 2018 a l'auditori de la Mercè de Girona.
    Fot: Toni Vilches

    El proper 5 de febrer tindrà lloc la Jornada de Transferència de bones pràctiques d’RSE amb empreses de referència que incorporen la Responsabilitat Social en la gestió estratègic.

  • Les persones assistents al taller debat tindran oportunitat de conèixer a fons el desenvolupament d'un programa empresarial de voluntariat amb Zurich Assegurances.
  • Dia i hora: 5 de febrer, 9.30 a 12.00h
  • Lloc: ESCI-UPF (Passeig Pujades, 1, Barcelona)
  INSCRIPCIONS

El Reconeixement Respon.cat 2018 al programa empresarial de voluntariat ha estat per Zurich, per la diversitat d’accions de voluntariat en les que impliquen als treballadors i treballadores de l’empresa en el marc d’un club de voluntariat, que institucionalitza el compromís de la companyia.

Zurich explicarà com desenvolupen el pla de voluntariat i respondrà els dubtes que es plantegin.

Us podria interessar també

[Vídeo] Calidad Pascual, per abordar la gestió de la crisi el primer són les persones

Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives

Sant Joan de Déu i l’obrador de galetes El Rosal uneixen forces per generar impacte social amb les neules optimistes

Fundació Obra Sant Joan de Déu i Grup Alba, dues organitzacions membres de Respon.cat, s’alien per generar més impacte en la millora del benestar de persones que viuen en situació

Fòrum Iberoamericà de Voluntariat Corporatiu

Descripció: Congrés amb seus a Barcelona, Bogotà, Mèxic i altres Organització: Voluntare i Fund. Hazloposible Implicació respon.cat: patrocini per a la seu de Barcelona i organització d’una sessió sobre VdE