Projecte pilot d’acompanyament a pimes per promoure pràctiques professionals de qualitat entre els joves

EU_Talent_Respon.cat_RSE

  • Forética posa a disposició de les pimes la possibilitat de participar en un projecte pilot d’acompanyament per a la promoció de pràctiques professionals entre els joves.
  • Respon.cat manté un conveni de col·laboració amb Forética, en el marc del qual vol animar les seves pimes membres a participar en aquest projecte.

Les pimes que participin en aquest projecte pilot disposaran d’un acompanyament que es concreta en els següents ítems:

  • Participació en webinars en línia oberts + webinars exclusius
  • Test: Quality Apprenticeships Tool
  • Estudi comparatiu respecte a altres participants
  • Tutorització per part de l'equip de Forética
  • Presència en esdeveniments presentació i selecció bones pràctiques

Les empreses membres de Respon.cat que vulguin participar poden enviar un correu electrònic mostrant el seu interès a l’adreça projectes@respon.cat
Termini màxim per a la comunicació de l’interès: 17 de febrer.
Aquesta acció s’emmarca en el projecte internacional EU Talent, un projecte de dos anys de durada, entre setembre de 2016 i agost de 2018, finançat per la Comissió Europea, del qual Forética en forma part. Amb aquesta iniciativa s'aspira a desenvolupar estructures de suport als models de pràctiques professionals mitjançant xarxes nacionals i europees per a pimes per aconseguir oferir més pràctiques i de millor qualitat a joves en situació d'atur.
El projecte EU Talent engloba 12 països europeus i compta, a més, amb el suport de l'Associació Europea de Formació Vocacional (EVTA) i Eurochambres.
El projecte, enfocat en la desocupació jove, pretén generar un ecosistema més favorable per al desenvolupament de pràctiques professionals de qualitat (Apprenticeships). Es treballaran àrees tan importants com formació i generació de recursos de suport per aconseguir millors models d'aprenentatge i tutorització, i també inclou una prova pilot d'acció amb un nombre limitat de pimes.
Tota la informació sobre el projecte aquí.

Us podria interessar també

La segona edició dels Premis Respon.cat incorporen les bones pràctiques en immigració i reforma horària

L’associació empresarial Respon.cat convoca la segona edició d’aquests premis anuals amb el suport de la Generalitat de Catalunya i les Cambres de Comerç. Enguany s’afegeixen dos nous reconeixements, un sobre

#ODS Objectiu 16: Promoure societats justes, pacífiques i inclusives

“Promoure societats justes, pacífiques i inclusives” és el setzè dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) aprovats per Nacions Unides per al període 2015-2030 L’objectiu 16 dels Objectius de Desenvolupament Sostenible proposats se

Debat sobre el FC Barcelona i l’RSE

Xerrada-col·loqui sobre les responsabilitats del FC Barcelona: Dia: dimecres 8 de juliol Hora: 18h Lloc: Carrer Aragó, 283 – Barcelona Entrada lliure Respon.cat participarà com a convidada en un debat