Presentació del conveni marc de col·laboració de Respon.cat i la UOC

Respon.cat i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) formalitzen un conveni marc de relació per tal de col·laborar en iniciatives d'interès mutu com ara el Màster Universitari de Responsabilitat Social Corporativa.

La presentació del conveni es farà aquest dijous 18 de setembre a les 16'30.

Aquest proper dijous a les 16'30, just abans de l'inici del Fòrum directiu es presentarà el conveni entre la UOC i Respon.cat, a l'Auditori de la Cambra de Comerç de Barcelona (Avinguda Diagonal, 452). Intervindrà a la presentació la directora d'Estudis Economia i Empresa Àngels Fitó i el gerent del Consell de Cambres de Comerç de Catalunya, Narcís Bosch.

Tal com ja vam informar, la Universitat Oberta de Catalunya ha llançat el primer màster oficial que es fa a Catalunya sobre RSC. Es farà en català i en castellà, i el fet de ser online permetrà arribar al públic català, espanyol i llatinoamericà.

UOC Universitat Oberta de CatalunyaLa col·laboració amb Respon.cat permetrà que bones pràctiques d’empreses catalanes hi siguin estudiades, alhora que es podrà desenvolupar millor el coneixement sobre l'RSC i posar-lo a disposició dels professionals.

Accés a la presentació

About author

Us podria interessar també

Sense categoria

Sessió informativa sobre novetats fiscal i laborals 2018

L’empresa membre Auren convida les organitzacions associades de Respon.cat a la sessió informativa sobre novetats fiscals i laborals aplicables des del 2018. La sessió tindrà lloc aquest divendres 9 de febrer

Últimes notícies

[Vídeo] CAP Les Hortes adequa l’àrea assistencial en tota la seva dimensió per donar resposta a la nova realitat

Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives

Sense categoria

Debat sobre la comunitat com a stakeholder al Fòrum directiu de Respon.cat amb Lozano i la presentació del projecte Focus

Disposar d’una agenda de l’RSE local, amb els focus identificats, permet convidar les empreses que operen al territori a integrar-los en la seva RSE. Una empresa primer ha de complir