Oberta la convocatòria dels Premis La Confederació 2020

Oberta la convocatòria dels Premis La Confederació 2020

  • La Confederació, organisme membre del Consell social de Respon.cat, llança la 4a edició dels Premis la Confederació.
  • Els Premis reconeixeran iniciatives de governança democràtica i tranformació social.

La Confederació obre la convocatòria de la 4a edició dels Premis La Confederació per a reconèixer iniciatives de governança democràtica i de transformació social impulsades per organitzacions del Tercer Sector Social que generen activitat econòmica en l’àmbit dels serveis socials i d’atenció a les persones.

En tan sols tres anys els Premis La Confederació s’han consolidat en el panorama del sector social català esdevenint uns premis de referència, amb 98 projectes presentats per 79 entitats.

La 4a edició dels Premis La Confederació compta amb el suport del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, de la Generalitat de Catalunya, de la Diputació de Barcelona i de l'Ajuntament de Barcelona.

Trobareu tota a través d'aquest enllaç.

Presenteu les vostres candidatures abans del 20 de març! 

Bases dels premis.

Us podria interessar també

Felip Puig: “Tots els agents han de prendre part en aquesta visió de responsabilitat en els afers col·lectius” #responcat

Tuits en ordre invers: respon.cat ‏@respon_cat  3 h F.Puig: Encoratgem que l’RSE serveixi per fer un país millor #responcat Expandir  Respon   Esborra   Marca com a preferit   Repiulat per respon.cat Oriol Tarrats ‏@otarrats  3 h RSE=

Has creat nous equips a la teva firma perquè s’especialitzin en informació no financera?

El Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya organitza el Pla de formació d’equips en reporting i verificació externa de la Informació No Financera (INF)   Informació no financera:

[Vídeo] TSR, Territori Socialment Responsable: des d’Edificis Positius volem crear societats resilients per fer front als gran reptes

Amb la voluntat de mostrar com responen les empreses compromeses davant la crisi del coronavirus, Respon.cat ha elaborat un recull de vídeos amb propostes, bones pràctiques, crides o altres iniciatives