L’afectació a la clientela i a la salut pública a l’empresa saludable. Vine a compartir experiències i pràctiques concretes!

L’afectació a la clientela i a la salut pública a l’empresa saludable. Vine a compartir experiències i pràctiques concretes!

L’empresa saludable incorpora en la seva estratègia la gestió de l’afectació de la seva activitat a la clientela i la promoció de la salut pública. L’empresa saludable genera valor a la seva comunitat, des de la promoció d’aliances i accions compartides amb els agents de proximitat.
I per això sortim de les nostres empreses i farem aquest taller a un espai comunitari, al Mercat de l’Abaceria! Volem trobar solucions diferents en espais diferents des de l’intercanvi de bones pràctiques!
El cicle de tallers "Empresa saludable, empresa responsable" sorgeixen del grup de treball "Empresa saludable" de Respon.cat i es plantegen amb un enfocament molt pràctic per abordar temes de màxim interès en l'operativa diària de les empreses.

El grup de treball "Empresa saludable" està obert a la participació de totes les empreses membres de Respon.cat. Actualment està format per: Fundació Claror, Atenció Primària Vallcarca Sant Gervasi, Fundació Salud y Persona, DKV Assegurances, Fundació Sanitària Mollet, Airpharm, Grup Efebé, La Unió, Plusfresc i Martiderm.

  Inscripcions

Us podria interessar també

Els 10 passos COGITA per a donar suport a l’RSE

A continuació trobareu els “10 passos Cogita per a donar suport a l’RSE”. Es tracta d’un manual d’RSE que recull els resultats i els productes del projecte Cogita en una completa

La Fundació Corresponsables obre la convocatòria als IX Premis Corresponsables

Corresponsables, empresa membre de Respon.cat, a través de la Fundació Corresponsables, obre la convocatòria dels IX Premis Corresponsables que reconeixeran bones pràctiques en comunicació responsable. Fins el 31 de maig es

Mango dóna 2 milions de mascaretes per combatre l’avenç de la COVID-19

Mango, empresa membre de Respon.cat, ha aportat 2 milions de màscares i està utilitzant el seu potencial logístic per distribuir-les per tots els hospitals d’Espanya. Mango, a través d’aquesta mesura,