Martiderm, kit de prevenció solidari

La pell es la nostra barrera de protecció natural. MartiDerm proporciona productes adequats per a la cura de la pell. Amb la situació sanitària actual es especialment important la cura de les mans. Martiderm proporciona dos productes que es complementen per a la perfecta higiene i cura de les mans.

Us presentem el nostre kit de prevenció solidari, amb gel hidroalcohólic i crema de mans. El gel hidroalcohòlic es un producte enriquit, a mes de la seva acció desinfectant porta prebiotics, centella asiàtica i glicerina. La crema de mans intensiva es el complement perfecte per a restablir la hidratació necessària.
Es tracta també d'una proposta solidaria. Els dos productes del kit formen part de la família Hands for Help, els productes solidaris de Martiderm que destinen el 100% del seu benefici a projectes d'ajuda. Els beneficis es destinen des de fa 8 anys a les persones grans; enguany rebran aquests productes 8.000 persones grans ateses per creu Roja.
Amb el kit de prevenció us obsequiem amb una bossa d'organza i mostres d'ampolles, la crema de mans i el gel els trobeu a qualsevol farmàcia, però l'oferta amb aquesta presentació ha estat preparada per a vosaltres.

Us oferim la possibilitat de fer una acció especial a nom de Respon.cat i escollir el projecte d'ajuda al que destinarem el resultat d'aquesta campanya.
Cuidant les nostres mans cuidem els mes vulnerables!

Vegeu el vídeo

Us podria interessar també

La relació de les empreses amb els seus grups d’interès passa per la gestió responsable de la llengua

Amat Immobiliaris, empresa membre de Respon.cat, ha acollit la jornada La responsabilitat lingüística en el marc de l’Agenda 2030, que ha servit per compartir les experiències i els reptes que han d’abordar

CECOT i Respon.cat col·laboraran per fomentar la gestió responsable de les organitzacions i la valoració socialal

El passat 15 de setembre, la presidenta de Respon.cat, Mercè Mullor, i el president de la patronal CECOT, Antoni Abad, van formalitzar la col·laboració que ja existia de feia anys

Suara habilita un web especial amb informació sobre Coronavirus i un telèfon d’atenció ciutadana

Suara Cooperativa ha posat en marxa el repte #JoSocSocial per posar en valor la tasca del sector social la implicació ciutadana amb la comunitat. A travès d’una pàgina web específíca