Incognos, satisfacció clientela

Volem regalar somriures

En aquest entorn tan competitiu volem posar el nostre granet de sorra i fer-vos un regal que esperem us ajudi a potenciar la vostra empresa.

Us volem convidar a conèixer, de manera gratuïta, què opinen els vostres propis clients sobre el vostre negoci.

Això us permetrà:

- Augmentar la seva fidelització
- Detectar quins aspectes cal que optimitzeu per adequar-vos a les seves necessitats.
- Conèixer quins són els vostres aspectes diferencials, per poder-los utilitzar en la comunicació.

Posem a la vostra disposició la nostra eina per recollir la valoració dels vostres propis clients.

Més informació a http://www.incognos.cat/ca/estudi-satisfaccio-clients/

Us podria interessar també

[Microvídeo] Gràcies a Psikered per fer possible Respon.cat

  Gràcies a Psikered per fer possible Respon.cat, juntament amb les altres 36 empreses membres que en formen part. Microvídeo a càrrec de Joan Piñol, director general de Psikered.  

La gestió de la responsabilitat lingüística també forma part de la Responsabilitat Social

La responsabilitat lingüística també forma part de la Responsabilitat Social de les empreses ja que la llengua constitueix un tret identari i diferencial de les comunitats. La gestió de la

La Cambra de Barcelona llança una enquesta per conèixer l’impacte del coronavirus sobre les empreses. Participa-hi!

La Cambra de Barcelona llança un enquesta per conèixer l’impacte de la crisi del coronavirus sobre les empreses. En menys d’un minut pots fer la teva aportació . Participa-hi!