Incognos, satisfacció clientela

Volem regalar somriures

En aquest entorn tan competitiu volem posar el nostre granet de sorra i fer-vos un regal que esperem us ajudi a potenciar la vostra empresa.

Us volem convidar a conèixer, de manera gratuïta, què opinen els vostres propis clients sobre el vostre negoci.

Això us permetrà:

- Augmentar la seva fidelització
- Detectar quins aspectes cal que optimitzeu per adequar-vos a les seves necessitats.
- Conèixer quins són els vostres aspectes diferencials, per poder-los utilitzar en la comunicació.

Posem a la vostra disposició la nostra eina per recollir la valoració dels vostres propis clients.

Més informació a http://www.incognos.cat/ca/estudi-satisfaccio-clients/

Us podria interessar també

Cafès Novell, Ametller Origen i Mas Albornà, tres mirades a l’RSE des del Penedès a l’acte dels Premis Respon.cat

Cafès Novell, Ametller Origen i Mas Albornà compartiran com s’aborden els reptes en matèria de sostenibilitat des d’una lògica empresarial i de territori. El  proper 10 de març a les 17.00h tindrà lloc

Ja està disponible el tríptic de presentació de Respon.cat amb versions en tres llengües

Respon.cat ha elaborat un opuscle en català, castellà i anglès per a divulgar la iniciativa Aquesta mateixa setmana ja es repartirà en les tres llengües en tres esdeveniments El tríptic

Salut Planetària: quan la salut de les persones depèn de la salut del planeta

Ja podeu consultar el vídeo de la sessió “Salut Planetària: quan la salut de les persones depèn de la salut del planeta”, organitzat pel CADS i la Secretaria de Salut