Incognos, satisfacció clientela

Volem regalar somriures

En aquest entorn tan competitiu volem posar el nostre granet de sorra i fer-vos un regal que esperem us ajudi a potenciar la vostra empresa.

Us volem convidar a conèixer, de manera gratuïta, què opinen els vostres propis clients sobre el vostre negoci.

Això us permetrà:

- Augmentar la seva fidelització
- Detectar quins aspectes cal que optimitzeu per adequar-vos a les seves necessitats.
- Conèixer quins són els vostres aspectes diferencials, per poder-los utilitzar en la comunicació.

Posem a la vostra disposició la nostra eina per recollir la valoració dels vostres propis clients.

Més informació a http://www.incognos.cat/ca/estudi-satisfaccio-clients/

Us podria interessar també

Membres

I per a tu, què cal fer urgentment per la igualtat de gènere?

Des de Respon.cat ens sumem a la campanya la #IgualtatÉsUrgent8Mque promou l‘Observatori Dona Empresa i Economia de la Cambra de Comerç de Barcelona. En el marc d’aquesta campanya, es proposa

Sense categoria

Article de Carles Campuzano sobre la discapacitat “Un repte pendent”

Aprofitant el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, el diputat Carles Campuzano ha compartit amb Respon.cat algunes relexions en aquesta matèria. Campuzano és diputat i ha estat president de

Sense categoria

Respon.cat ja té pàgina web

Després d’un període de prova durant l’agost, Respon.cat inicia el curs 2014-15 amb el web en funcionament. El web pretén ser un espai d’informació per a les empreses membres alhora