La presentació de la Fundació UEA posarà el focus en les persones i el seu futur
La Fundació UEA es presentarà en societat el proper dimarts dia 12 de març de 2024, un acte que serà el primer oficial davant la ciutadania de la comarca, les persones, les empreses, l’administració, els agents socioeconòmics i els centres educatius.
Aquesta fundació va néixer sota el paraigua de la Unió Empresarial de l’Anoia per tal de poder posar en el punt de mira els joves, les persones i el seu futur laboral dins la comarca a través de diversos projectes i iniciatives socials estretament lligades a l’entorn laboral, empresarial, i educacional.
En aquest sentit, la Fundació UEA té com a eix principal treballar per a un futur millor per a la comarca de l’Anoia, les seves persones, els seus joves i el seu demà a través de la formació, l’acompanyament i la orientació dins un entorn empresarial que vol créixer.
A través d’aquest acte que es farà el proper dimarts dia 12 de març, la Fundació UEA presentarà els valors, els objectius i els projectes que té en marxa. A més, aquesta cita també té la voluntat de ser un punt de trobada d’empreses, entitats, organitzacions i ciutadania de la comarca per compartir l’interès i el compromís pel futur de l’Anoia, dels joves i els professionals que hi treballen. En aquesta línia, el president de la Fundació UEA, Joan Mateu, afegeix que “Volem que la comarca sencera sàpiga que som una fundació per a tothom. Una fundació que no es deu només a les empreses; sinó que aquesta fundació és de tots, de cadascuna de les persones que la formen. Una fundació que neix per garantir un millor futur per als nostres joves, per a les persones que viuen i conviuen en aquest territori. Volem transmetre que som una peça imprescindible i important per garantir el futur de la nostra comarca”.
El periodista igualadí, Kilian Sebrià, serà el presentador i conductor de l’acte. Aquesta presentació de la Fundació UEA no només tindrà per objecte mostrar els eixos i projectes de treball de la Fundació UEA en sí, sinó que també, encoratjarà a les empreses a integrar, assolir i impulsar accions de Responsabilitat Social corporativa. L’acte comptarà amb la participació de Josep Maria Canyelles, coordinador de Respon.cat; i Sergi Ariño, responsable del Sistema Integrat de Gestió i Responsabilitat Social Empresarial d’Industrias Tapla, una empresa del sector del metall que té més de 50 anys de trajectòria empresarial en la indústria del flocat.
L’acte de la presentació de la Fundació començarà a les 18:30h i finalitzarà amb una copa de cava relacional.
És obert a tothom que vulgui assistir-hi sota inscripció prèvia al web de la Unió Empresarial de l’Anoia: https://www.uea.cat/. Des de l’organització d’aquest acte es fa una crida a la participació per tal de fer un front comú i d’unitat per al progrés social i econòmic de l’Anoia.
About author
Us podria interessar també
Canyelles creu que l’RSC ha d’abordar el risc de polarització social i el lideratge ha de tenir més coratge, a la Jornada Corresponsables
Corresponsables, empresa membre de Respon.cat, celebra la seva Jornada anual a Barcelona amb més de 70.000 persones seguint-la en presencial i online. Josep Maria Canyelles i Pastó, coordinador de Respon.cat,
El primer Marketplace virtual de Respon.cat aconsegueix innovar en la manera de generar relacions i contactes
Més de 50 organitzacions compromeses amb la sostenibilitat i 40 productes oferts en la primera edició Ha estat un marc d’innovació i aprenentatge que ha donat lloc a nous contactes
2 de MARÇ – Jornada virtual de Transferència de Bones Pràctiques de les empreses guanyadores dels Premis Respon.cat 2020
El proper 2 de març tindrà lloc la Jornada virtual de Transferència de bones pràctiques de les organitzacions guanyadores dels Premis Respon.cat 2020 Les organitzacions premiades dinamitzaran tallers on es