La gestió responsable de l’equip: empresa saludable i feliç

La gestió responsable de l’equip: empresa saludable i feliç

  • Posarem el focus en la gestió responsable respecte al principal grup d’interès de l’organització: les persones que hi treballen.
  • Aprendrem quins són els àmbits a tenir en compte per fer camí cap a una empresa saludable i feliç, des del lideratge fins a aspectes claus per afavorir el benestar de tot l’equip.

📅 Data: dijous 21 de novembre
⏰ Hora: 9:30 a 12:00h
🖥️ Virtual: per Zoom
💶 Preu: sense cost per a empreses membres i 50€/sessió per a no membres
➡️ Inscripcions: respon.cat/curs

Escaleta de la sessió:

  • Ester Benach Diaz (coordinadora del curs i formadora, directora d’Excel·lència, RSC i Comunicació interna en Clubs Claror):
    • Què entenem per empresa saludable?
    • Els ambients de l’empresa saludable
    • Com traçar una estratègia
  • Exemples que inspiren:
    • Anna Fornt Baldrich (directora general en Grup Efebé): l’ambient físic.
    • Patrícia Guardiola Cros (sòcia-directora en Asemon Consultors Laborals): pràctiques de conciliació i teletreball.
    • Patricia Delgado Pavón (consultora de Negoci i executiva de Grans comptes en Grup DKV Assegurances): millor lloc per treballar.
  • Espai de networking, amb debat conjunt i torn de preguntes.
Inscriviu-vos-hi

Us podria interessar també

Últimes notícies

Respon.cat signa un conveni de col·laboració amb La Unió Catalana d’Hospitals

El 8 de novembre de 2018, Respon.cat ha signat un conveni de col·laboració amb La Unió Catalana d’Hospitals.  El conveni té per objectiu promoure la gestió ètica i socialment responsable

Sense categoria

[Entrevista] Lucía García: es pretén seguir participant en el desenvolupament i posada en marxa d’indicadors d’ODS i metodologies per poder impregnar-en totes les àrees de la nostra organització

Recull d’entrevistes realitzades a empreses membres de Respon.cat en el el marc de col·laboració amb Corresponsables, media partner especialitzat en RSE i empresa membre de l’Associació. Aquestes entrevistes mostren algunes

Últimes notícies

Amat. adapta l’atenció a la clientela a la situació actual per responsabilitat social i professional

Amb el lema “Ara que no estem tan junts, estem més a prop que mai” Amat. alinea les seves polítiques i accions a la situació actual d’acord amb les recomanacions