La campanya #femNet està ben viva, t’hi sumes?
- Amb la campanya #femNet cuidem l’entorn i ens cuidem nosaltres
- Proposem de convidar les persones dels nostres equips a fer activitat física per la natura i aprofitar per recollir i deixalles.
- Aquesta crida va dirigida a empreses membres i no membres de Respon.cat, i us convodem a fer-la arribar a tots els vostres grups d’interès.
La campanya #femNet està ben viva
Des de Respon.cat prposem a les empreses compromeses amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) que convidin les persones dels propis equips a fer activitat física per la natura i aprofitar per recollir deixalles. Alhora, podeu proposar de sumar-se a aquesta iniciativa a tots els vostres grups d’interès.
Necessitem recuperar l’activitat física després d’un any de confinaments, i fer-ho mantenint la seguretat. Per això, recomanem que les persones surtin a caminar per entorns naturals sols, en família o en grups bombolla i aprofitin per contribuir a la neteja de l’entorn, de manera que estarem contribuint a l’ODS 3, de salut i benestar, i al 15, d’ecosistemes terrestres. S’ha escollit un ODS ambiental i un de salut per mostrar la transversalitat en l’abordatge.
#femNet Campanya de compromís empresarial
[OBJECTIU] cuidar l’etorn amb la recollida de deixalles i fomentar l’hàbit de practicar activitats a l’aire lliure.
[CRIDA] la campanya es proposa des del Grup de Treball d’Actes, que es va crear aquest any i està integrat per Efebé, N2A, i Clubs Claror, més la participació de Corresponsables, Mullor, CreaRSA i Vector5. Totes aquestes empreses han contribuït a donar forma a la proposta i ens agradaria que el màxim nombre d’empreses membres s’hi sumin, així com altres que els puguin motivar.
[FUNCIONAMENT] cada persona o grup podrà inscriure els kms caminats en aquest enllaç. Al final de la campanya, des de Respon.cat s’agreagaran tots a títol informatiu per mostrar el volum total. Així mateix, cada persona o grup penjarà fotos de les bosses de deixalles recollides amb el hashtag #femNet i el perfil de la seva empresa i @respon_cat per tal de poder acumular l’impacte.
[TEMPORALITAT] La campanya es vincularà a l’inici del 2021 i estarà activa tot l’hivern, entre el 21 de desembre i el 21 de març.
[LLANÇAMENT] el llançament es farà de manera prèvia al Nadal, i les empreses s’hi podran afegir quan vulguin, al gener o més endavant.
[ACCIÓ COMUNICATIVA] cada empresa podrà posar en valor la seva acció, i es proposa que es puguin fer microvídeos amb les imatges dels seus equips, mentre que Respon.cat anirà difonen les dades agregades i motivant altres empreses a sumar-s’hi. Amb el Dia de la Natura (3 de març) s’intentarà tenir impacte mediàtic i es motivarà per continuar fins al dia 21.
[XARXES SOCIALS] volem fer molt de soroll a les xarxes. Es pot utiltizar twitter, facebook o Instagram, sempre amb el hashtag #femNet.
About author
Us podria interessar també
Els setens Premis de la Responsabilitat Social de Catalunya reconeixen cinc empreses, un territori i una persona
Noel Alimentària i Concentrol guanyen els Premis Respon.cat 2022 a la trajectòria del compromís en responsabilitat social empresarial. Veritas, Damm i Amat Immobiliaris organitzacions reconegudes per bones pràctiques de responsabilitat
Respon.cat engega curs amb un repertori d’actes i jornades sobre temes clau de l’RSE
Quatre esdeveniments que tindran lloc en les properes setmanes que han de permetre reflexionar sobre ètica, parlar del benestar emocional de les organitzacions, debatre sobre la transversalitat dels ODS en
[Jornada] Monetització i comunicació del Valor Social de les organitzacions
ESCI-UPF co-organitza una jornada sobre el valor social de les organitzacions el proper 20 de novembre al Cercle d’Economia. Ampans, Abacus, Suara i la mateixa co-organitzadora ESCI-UPF, totes elles membres