Ja està disponible el tríptic de presentació de Respon.cat amb versions en tres llengües

Opuscle en català,castellà i anglès de presentació de la iniciativa

  • Respon.cat ha elaborat un opuscle en català, castellà i anglès per a divulgar la iniciativa
  • Aquesta mateixa setmana ja es repartirà en les tres llengües en tres esdeveniments

El tríptic mostra les quatre línies d'actuació de Respon.cat, lideratge, capacitació i desenvolupament, foment i territori, amb algunes imatges reals de les activitats que les darreres setmanes ja s'han posat en marxa. També s'hi han fet constar les trenta-quatre empreses que, en el moment d'inici de les activitats, formen part de la iniciativa, a més d'una breu descripció de què és la Responsabilitat Social.

Aquest material està accessible en format pdf en les tres llengües, i se n'editaran petites quantitats en paper per a certs esdeveniments. Durant aquesta setmana, es faran servir en cadascuna de les tres llengües en aquestes tres cites:

  • Dilluns 20: estand de Respon.cat al Marketplace (El Born Centre Cultural, Barcelona)
  • Dimarts 21: col·laboració de Respon.cat al Congrés Iberoamericà de Voluntariat Corporatiu (Cosmocaixa, Barcelona)
  • Dimecres 22: cloenda del programa COGITA on Catalunya és representada pel Consell de Cambres de Comerç (Bolonya, Itàlia)

Us podria interessar també

Invitació a l’Acte de lliurament de Premis Respon.cat

Dilluns 14 de desembre al migdia se celebrarà l’Acte de lliurament de Premis Respon.cat 2015 a la Llotja de Mar de Barcelona. L’acte començarà amb la proclama de l’Ideari que pretén inspirar

Unint les empreses per respondre al brot de COVID-19

El poder dels deu principis de l’Pacte Mundial de les Nacions Unides per guiar els líders de negocis en la resposta a la crisi. Com a iniciativa de sostenibilitat corporativa

Jornada sobre lideratge responsable contra la corrupció

El Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya organitza la tercera jornada de Responsabilitat Social, que tindrà lloc el 26 de març, i que enguany posarà el centre d’atenció