Incognos, satisfacció clientela

Volem regalar somriures

En aquest entorn tan competitiu volem posar el nostre granet de sorra i fer-vos un regal que esperem us ajudi a potenciar la vostra empresa.

Us volem convidar a conèixer, de manera gratuïta, què opinen els vostres propis clients sobre el vostre negoci.

Això us permetrà:

- Augmentar la seva fidelització
- Detectar quins aspectes cal que optimitzeu per adequar-vos a les seves necessitats.
- Conèixer quins són els vostres aspectes diferencials, per poder-los utilitzar en la comunicació.

Posem a la vostra disposició la nostra eina per recollir la valoració dels vostres propis clients.

Més informació a http://www.incognos.cat/ca/estudi-satisfaccio-clients/

Us podria interessar també

Ampliem el termini per sol·licitar de participar en l’RSE.Pime 2017

Fins aquest divendres 23 de juny s’accepten sol·licituds per participar en l’RSE.Pime 2017. El programa RSE.Pime permet elaborar un pla d’acció de Responsabilitat Social en cinc sessions   [NOTA DE

Una marató de tallers amb les guanyadores dels Premis Respon.cat 2022 per compartir coneixement i experiències en responsabilitat social

La setena edició de la Jornada de Transferència de Bones pràctiques d’RSE es consolida amb un creixent interès d’un teixit empresarial cada vegada més compromès. Una vegada més hem assistit

Participació de Respon.cat al Marketplace i al Congrés Iberoamericà de Voluntariat Corporatiu

Aquest dilluns 20 i dimarts 21 d’octubre Respon.cat ha participat amb gran implicació en dos esdeveniments importants sobre Voluntariat d’Empresa. Aportem els enllaços a les entrades que hem publicat explicant